Visa fullständig version : Det börjar bli...
...långt nu. Håret. Har inte klippt mig på flera månader, så jag börjar få en sån här corona-frilla.
https://i.pinimg.com/originals/2c/32/49/2c3249f9cbbb188ab999b85c256d768c.jpg
Har kollat YouTube och där är det en massa folk som klipper sig själv. Verkar ju inte så svårt. Nån som har testat? :)
/Netwolf - hippien!
Kalimera
2020-05-07, 13:46
Har kollat YouTube och där är det en massa folk som klipper sig själv. Verkar ju inte så svårt. Nån som har testat? :)Camilla klipper mig så jag har inte problem med frillan. Men Camilla har, hon går med tofs hela tiden, andra kvinnor i min bekantskapskrets har börjat med hårband.
Athanasia
2020-05-07, 15:07
Både jag och min man ser ut som övervintrade hippies även i vanliga fall så med andra ord ingen skillnad här😁
sjöborren
2020-05-07, 18:09
Med en rejäl IKEA-sax klippte jag själv håret vid sidorna och bad sen om hjälp med klippning i nacken. Efter en lång övertalning och kanske en muta, tog min man saxen och började klippa ...Och jag är så nöjd! :D
Kalimera
2020-05-08, 09:01
...långt nu. Håret. Du kanske äntligen börjar se ut som på din profilbild. flabb_flab
Smultron
2020-05-08, 09:43
Har faktiskt klippt mig själv efter att ha kollat in olika instruktionsbilder/filmer på nätet. Det blev väl sådär. Men det får duga! :)
Du kanske äntligen börjar se ut som på din profilbild. flabb_flab
Ja, nästan flabb_flab
Har faktiskt klippt mig själv efter att ha kollat in olika instruktionsbilder/filmer på nätet. Det blev väl sådär. Men det får duga! :)
Det kanske borde stå en varning "Don´t try this at home" :D
/Netwolf
Ni män, varför inte ta å raka av alltihop. Det kan se riktigt snyggt utklapp_klapklapp_klap
När det vuxit ut funkar det nog med att gå till frisören igen.
👨*🦲✂️👨*🦲✂️👨*🦲
"En sysslolös frisör ifrån Kreta
gick på byn för att kunder uppleta
Överallt såg han skalliga män
så nu erbjuder han för några spänn
att flinten med solfaktor smeta"
/ Kajja bye_bye
klapp_klapklapp_klapfb_gilla
Hahah, superbra Kajja! flabb_flabflabb_flabflabb_flab
karinafp
2020-05-08, 12:13
Som tur är hade jag en bra grundklippning innan allt detta startade, så det ser faktiskt fortfarande okej ut även om det är rätt mycket längre. Men i och med att det blir varmare, ser jag mer och mer fram emot att bli av med i princip alltihopa. ;) Fast som sjukskriven och i riskgrupp får jag väl vänta på ett vaccin ... :cool:
Karin
Jag var och klippte mig förra veckan :-) Min frisör har sin salong hemma i sitt hus så det var bara hon och jag där :-) Nuförtiden klipper hon bara sina "favoriter" :-)
Riitta
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.