Visa fullständig version : Resebrev
Tack systrarna Siv och Lena för ett trevligt resebrev:) Jag var med i tankarna hela tiden när ni beskrev var ni var och vad ni gjorde:)
Det är så.Hemma känner man igen sig:D
Riittabye_bye
Oj, vad jag började längta tillbaka till Kalymnos, när jag läste detta snyft_drop
Och maten! Nästan alla tavernorna ni skrev om besökte vi också under våra två veckor för tre år sedan. Besvikna på maten blev vi ingenstans!
MÅSTE tillbaka till Kalymnos, kanske blir det nästa år...:)
Ivi
Hjalta99
2006-05-14, 17:00
Tack Siw och Lena för ett härligt resebrev! klapp_klap Jag kan säga att abstinensen är svår. Jag längtar med hela kroppen.
I år blir det inte Kalymnos men som Ivi säger - kanske nästa år.... Min kompis har bokat 21 september och två veckor framåt och jag kan inte följa med snyft_drop. Jag var där en vecka senast i höstas och vill så gärna åka tillbaka "hem". Ett år utan Kalymnos känns som ett förlorat år.....
Eva
Takk for fint leserbrev, Siw og Lena! Jeg var på Kalymnos for noen minutter da jeg leste detklapp_klap
Astri
24 dager igjen til jeg reiser til Kalymnos_B-anana
Tack för ett bra resebrev. Man både kände igen sig och fick tips inför nästa resa som jag tyvärr inte tror blir i år men jag hoppas på nästa år. Men som sagt tack för en trevlig läsning. Mvh Ann
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.