handdator

Visa fullständig version : Nu har vi bestämt oss


Eva
2006-05-13, 08:39
Jag vill tacka alla för era råd och synpunkter på våra frågor. Idag ska vi åka in och betala våran resa till Karpathos.
_B-anana

Elisabet
2006-05-13, 08:51
Härligt! Ni kommer att få en superbra resa! klapp_klap

Hjalta99
2006-05-13, 19:27
Jag vill tacka alla för era råd och synpunkter på våra frågor. Idag ska vi åka in och betala våran resa till Karpathos.
_B-anana


Jag blir alltid glad när någon har bestämt sig för att åka till Grekland flabb_flab
När åker ni?
Eva - med 12 dagar kvar till Karpathos.... _B-anana _B-anana

Eva
2006-05-13, 19:33
Jag blir alltid glad när någon har bestämt sig för att åka till Grekland flabb_flab
När åker ni?
Eva - med 12 dagar kvar till Karpathos.... _B-anana _B-anana
Vi åker 20 juliflabb_flab

karinafp
2006-05-14, 09:10
Vi åker 20 juliflabb_flab

Samma dag som vi åker hem! Ha ha ha... då kan vi vinka åt varandra på flygplatsen! bye_bye Grattis, ni kommer att ha en härlig semester. Var ska ni bo?

Karin
52 dagar kvar

Eva
2006-05-14, 09:53
Samma dag som vi åker hem! Ha ha ha... då kan vi vinka åt varandra på flygplatsen! bye_bye Grattis, ni kommer att ha en härlig semester. Var ska ni bo?

Karin
52 dagar kvar
Ja, klart vi vinkar!bye_bye
Jag är övertygad om att det kommer bli toppen. Vi ska bo på Oasis hotel, i stan.
Vi funderar på att hyra moppe och åka till Amopi och bada på dagarna. Är det dyrt att hyra moppe?

Elisabet
2006-05-14, 10:07
Ja, klart vi vinkar!bye_bye
Jag är övertygad om att det kommer bli toppen. Vi ska bo på Oasis hotel, i stan.
Vi funderar på att hyra moppe och åka till Amopi och bada på dagarna. Är det dyrt att hyra moppe?Nej det är det säkert inte, men till Amopi går det buss för 1 euro varje dag, den tar inte lång stund.
Man kan också gå över berget. Efter halva vägen ser man havet komma närmare och närmare! Magnifikt!!

Åk runt med buss och/eller båt till fler stränder också! Det är ljuvligt vatten och fin strand i Amopi, men Karpathos har SÅÅÅ mycket mer!!

Carina
2006-05-14, 11:13
Vi ska bo på Oasis hotel, i stan.

Vi bodde också på Oasis förra året. Bra hotell, dock tyckte vi kanske att värdinnan var lite påträngande. Erbjöd rumservice med frukost och t o m middag. Har man valt lägenhet är det inte det vi är ute efter. Det är väldigt nära Pelagos också. Nu kan det ju bero på oss själva att vi upplevde det påträngande, vi tycker att det känns lite svårt att säga nej, vill ju inte vara otacksam, kanske lite svenskt beteende.
Men nu vet ni, så ni är lite förberedda, om ni inte vill ha den servicen.

Trevlig semester!
Carina