Visa fullständig version : Hyra bil i Sitia
kerstine
2019-09-09, 23:26
Vi åker till Sitia i slutet på september och planerar att hyra bil. Någon som kan rekommendera biluthyrare?
Spizeman
2019-09-10, 08:24
Jag hyr ofta via Auto Europe, tycker det fungerar bra. Allt kan göras klart hemma, o kontakt o avtal på svenska. De är visserligen en mellanhand, men det fungerar och deras partner har bra bilar.
Kalimera
2019-09-10, 13:32
Vi åker till Sitia i slutet på september och planerar att hyra bil. Någon som kan rekommendera biluthyrare?Har tyvärr inga rekommendationer i Sitia, vi brukar hyra i Heraklion när vi är på den delen av Kreta. Finns många uthyrare online om ni vill boka i förväg. Rentalcars (https://www.rentalcars.com/sv/country/gr/?affiliateCode=kalimera)är en av dem.
Sidste år i starten af oktober brugte jeg "Sitia Rent a Car". De ligger på venstre side først på A. Papandreou-gaden. Lille lokalt firma - intet fancy. Jeg fik en C1 men med overraskende kraftig motor. EUR 55.- for 2 dage.
Når bilen er afleveret igen ;-) vil jeg gerne anbefale "The Radiko of Antonis". Uanset om I drikker raki eller ej. Dejlig frisklavet meze og store portioner.
God rejse og nyd det i fine Sitia.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.