handdator

Visa fullständig version : Lefkas i Maj 2019


Carle
2018-11-26, 08:42
Kraftiga rabatter på Black Friday. Fyndade i år igen. För 3dje året i rad börjar semestern med lite Grekland i maj. Kristi himmelsfärdsveckan, behöver ta lite ledigt. Resemålet blir samma som senaste resan men nytt hotell, Happyland. Bott där förr. På Rockbaren på 6 min, restauranggatan på 10 min. Vet vad vi får, och sen till bra pris. Kunde inte köpa till frukost, hoppas det går under våren eller på plats.


Bara 6 månader kvar. Först julmarknad i Berlin

Kalimera
2018-11-26, 18:51
Kraftiga rabatter på Black Friday. Fyndade i år igen. Grattis till ännu en billig Lefkas-resa! klapp_klap

Carle
2019-05-14, 16:10
Bara 10 dar kvar till avresa.... Tiden rusar iväg
Hoppas värmen kommer till Grekland snart, visst varit kallt o regn...
Tur Kristi Himmelsfärds helgen ligger sent i år, hade varit blöt o frusen annars




Verkar bli 22-23 till nästa helg. Håller tummarna o dansar Regndansen, fast tvärtom. Inget regn :-)


En kall Mythos och en Ouzo på Road House nästa lördag.....

Spizeman
2019-05-14, 16:24
Återvänder från Lefkas imorgon, det har varit mycket regn o fortsätter nog denna vecka.
Så dansa soldansen istället.
Happyland, där bodde jag för 15 år sedan. Det var sista gången på hotell på Lefkas. Sedan bodde vi 5-6 år i Desimi Bay, som har fina rum o fin strand.

Kalimera
2019-05-15, 14:26
Bara 10 dar kvar till avresa.... Tiden rusar iväg
Hoppas värmen kommer till Grekland snart, visst varit kallt o regn....Borde vara bättre väder tills ni kommer ner.

Carle
2019-05-23, 11:39
Skall bli 23-26 grader, regn på måndag men kan ändras... osäker prognos mån/tis
Annars skönt strand och solstolsväder


Janne, vill du ha ett vykort till från oss ? Kanske tröttnat på vykort från oss i allmänhet och från Lefkas i synnerhet?
Repris från Kreta i sommar igen......

Kalimera
2019-05-24, 10:01
Janne, vill du ha ett vykort till från oss ? Kanske tröttnat på vykort från oss i allmänhet och från Lefkas i synnerhet?
Repris från Kreta i sommar igen......Självklart Carle! Det är så sällan det ligger något kul i postlådan!. :)