handdator

Visa fullständig version : Thessaloniki väntar


Zanét
2006-05-06, 21:28
Imorgon bitti bär det av hem till byn igen :D och utöver packning och andra bestyr har kvällen innefattat även hårdträning i dansen kalamatiano där jag fortfarande fattas ett steg :confused: . Får väl be svågerdottern om support under veckan så att jag är fullärd inför bröllopet vi är bjudna på nästkommande helg flabb_flab

//Zanét bye_bye

Elisabet
2006-05-06, 21:37
Så härligt det låter!
Ha det superbra - och träna flitigt på stegen under veckan!

Sedan vill vi ha bildbevis från bröllopet på om du klarade det eller ej ;)

Zanét
2006-05-06, 22:36
Sedan vill vi ha bildbevis från bröllopet på om du klarade det eller ej ;)
OK ;) Ska det vara step-by-step eller...?? :D Kalamatiano är en av de vanligaste danserna - men - jag får liksom inte riktigt till det trots träning sedan flera år tillbaka. NU bara vill jag att det ska funka så att jag kan vara med lite mer i danserna - Blir ju fest i minst dagarna 2 flabb_flab

Godnatt och på återseende bye_bye

//Zanét bye_bye

NewAnn
2006-05-07, 19:51
Låter trevligt, ha en bra resa! bye_bye Mvh Ann

eija
2006-05-10, 10:35
Hej Zanet!
Härligt, det är sommar snart och Grekland väntar!!
Jag ska flyga från Athen till Kavala 2.6. Tillbaka kommer jag nog med bus från Kavala till Saloniki och därifrån tar jag tåget till Athen, tror jag. Fast det har inträffat dessa tågolyckor, ville jag gärna fara med tåg. Hela dagen att resa i hettan, det ska bli tungt, men jag måste vara på kvällen i Athen.

MEN, kanske NÄSTA sommar ska jag besöka Nea Apollonia, hoppas jag åtminstone.

Kul semester och sköna dagar för dig
önskar Eija

PS. Kalamatianos är en härlig dans. Jag fick dansa den med grekiska gäster på hotellet. Det var min sista kväll i Potos i somras och det gick...!! fast jag hade glömt alla steg men kokkino krassi hjälpte mycket!