Visa fullständig version : Bildgåta 4758 - Agios Ioannis beach på Ithaka
Hej Alla
Var är vi nu?
//PA _B-anana
https://www.kalimera.nu/forums/picture.php?albumid=2016&pictureid=20189
Hej Netwolf
Kef?
Nej
PA _B-anana
Smultron
2018-11-08, 07:17
Ithaka kanske? :)
Hej Alla
Paxos?
Nej
Samos?
/ Kajja bye_bye
Och nej
Ithaka kanske? :)
RÄTT Grattis klapp_klap men var???
//PA _B-anana
Polis beach ser det ut som...
Hej Netwolf
Polis beach ser det ut som...
Nej
//PA _B-anana
Spizeman
2018-11-08, 20:58
Ingen likhet med Polis, där har jag nog varit 30 ggr, gissar på södra delen o där har jag aldrig varit, förutom pera pigadi med alla råttor
Spizeman
2018-11-08, 21:02
Trodde att jag kunde allt om Itacha efter alla resor dit, men jag har sett allt tvärt om, dvs från havssidan
Hej Spizeman
Ingen likhet med Polis, där har jag nog varit 30 ggr, gissar på södra delen o där har jag aldrig varit, förutom pera pigadi med alla råttor
Rätt, inte Polis och inte Pera Pigadi.
Trodde att jag kunde allt om Itacha efter alla resor dit, men jag har sett allt tvärt om, dvs från havssidan
Då kan de bli lite svårt..
//PA _B-anana
Hej PA,
Jag har bara besökt ön vid några tillfällen, korta sådana. Men jag svarar Agios Ioannis?
//Conny :)
Hej C@nny
Hej PA,
Jag har bara besökt ön vid några tillfällen, korta sådana. Men jag svarar Agios Ioannis?
//Conny :)
Nu blev de riktigt svårt, vi håller på att renovera här hemma, så mina Greklandsgrejor är nedpackade. Men i mitt resebrev från Ithaka skrev jag att stranden heter Ag. Ioannis men på Google Earth heter stranden Aspros Gialos stranden. Har ingen karta att kolla emot så:
Idag heter den Ioannis stranden. RÄTT Grattis klapp_klap
//PA _B-anana
Tack.
Jag jämförde på Greeca.com och där stämde din bild överens med Ioannis.
Jag får lite lustiga kommentarer på mina svar. Märkligt.
/ Conny
Hej Conny
Tack.
Jag jämförde på Greeca.com och där stämde din bild överens med Ioannis.
Jag får lite lustiga kommentarer på mina svar. Märkligt.
/ Conny
Du har det inte lätt:)
//PA
Det var ju Agios Ioannis jag menade, men blandade ihop namnen. Agios Ioannis har jag badat vid, men inte vid Polis som jag tyckte var blaha
/Netwolf
Hej Netwolf
Det var ju Agios Ioannis jag menade, men blandade ihop namnen. Agios Ioannis har jag badat vid, men inte vid Polis som jag tyckte var blaha
/Netwolf
De e synd om dig också! :)
//PA _B-anana
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.