handdator

Visa fullständig version : Mirtos bokat igen!


kjulin
2018-10-06, 19:39
Igår kväll bokade vi en resa till Mirtos på Kreta för våren 2019. Det är tredje året i rad som vi reser i slutet av april till denna härliga by flabb_flab.

Athanasia
2018-10-06, 20:22
Underbart..var brukar Ni bo?

Netwolf
2018-10-06, 20:25
Härligt! Kommer ihåg den fantastiskt goda maten i denna by :)

kjulin
2018-10-07, 10:23
Underbart..var brukar Ni bo?


Första året bodde vi på Villa Aliki i sluttningen ovanför byn. Nu har vi för andra gången fastnat för tredje våningen i Kagkelo-Thalassa på östra delen av strandpromenaden, med en taverna utanför ingången och stranden likaså.

Kalimera
2018-10-07, 16:24
Igår kväll bokade vi en resa till Mirtos på Kreta för våren 2019. Det är tredje året i rad som vi reser i slutet av april till denna härliga by.Grattis! klapp_klap

Vi har bara varit där i oktober, och det har verkligen varit jättefint då, men i april måste det så klart vara hundra gånger finare.

kjulin
2018-10-07, 19:00
Visst är det magiskt. Att se Kreta blomma är aldrig fel, och att se en by vakna upp inför säsongen är alltid intressant!

Athanasia
2018-10-07, 20:12
Åhh,där har vi också bott,fast våningen under. Vi har även bott på Paradise,Samma underbara utsikt.:)

Susie
2018-10-07, 20:48
Grattis! klapp_klap

Vi har bara varit där i oktober, och det har verkligen varit jättefint då, men i april måste det så klart vara hundra gånger finare.

Du har ret - der er rigtig fint i oktober. Jeg var der et par timer i går 😊

Kalimera
2018-10-08, 09:36
Att se Kreta blomma är aldrig fel, och att se en by vakna upp inför säsongen är alltid intressant!Ja, det förstår jag och jag hoppas verkligen att jag får se det någon gång.

Du har ret - der er rigtig fint i oktober. Jeg var der et par timer i gårGrattis! Var är du nu?

Ni som inte har varit i Mirtos kan läsa om denna fina by här (https://www.kalimera.se/grekland/kreta/lasithi/mirtos-och-myrtos-vaster-om-ierapetra-pa-sodra-kreta.html).

Susie
2018-10-08, 15:29
Gratis! Var är du nu?


Jeg er i Sitia og beretter mere, når jeg er hjemme igen. Jeg har bare min telefon med, så det at skrive er lidt langsommeligt.

Kalimera
2018-10-09, 09:41
Jeg er i Sitia og beretter mere, når jeg er hjemme igen. Jeg har bare min telefon med, så det at skrive er lidt langsommeligt.Okej. :)