handdator

Visa fullständig version : Fra Syros til Naxos i juni


Mona
2006-05-04, 12:28
Jeg har sett i andre innlegg at www.gtp.gr (http://www.gtp.gr) nok ikke er helt oppdatert med alle båtene enda. Men jeg kan ikke la være å spørre...
Er det noen som vet om det går båt fra Syros til Naxos på dagtid?? Jeg finner absolutt ingen båter på det tidspunktet.

Vi skulle så gjerne reist fra Syros til Amorgos tirsdag 27. juni. og da bør vi vel komme til Naxos midt på dagen, for å rekke Skopelitis videre.
Noen som har gjort det, eller husker noe om båttider fra i fjor ???

Vi er to barnefamilier, og tar også gjerne i mot forslag på barnevennlige bosteder i Egiali.

Setter stor pris på alle tips flabb_flab

Mona

Kalimera
2006-05-04, 13:06
Er det noen som vet om det går båt fra Syros til Naxos på dagtid?? Jeg finner absolutt ingen båter på det tidspunktet. Jag kollade alla tidtabeller och rederier jag känner till, men den enda båt jag hittar är Blue Star som går kl 21:25. Det är väl den som du också sett? Tidtabellerna uppdateras mer för varje vecka så det kanske dyker upp en båt senare.

Mona
2006-05-04, 14:12
Takk for innsatsen!

Det er nok den jeg har sett ja... Jeg håper veldig på at det finnes flere avganger som passer litt bedre med småbarna og Skopelitis. Syros er jo en sentral øy i Cykladene så jeg ville anta det :o

Mona

Peter
2006-05-04, 15:30
Tidtabellerna verkar vara dåligt uppdaterade ännu så länge, så ta det lugnt. Har du tur kanske det kommer upp en ny direktförbindelse Syros - Amorgos. En annan möjlighet är ju att åka dagen innan och övernatta på Naxos. Eller på Tinos, Myconos eller Paros. De har redan nu tidiga förbindelser till Naxos. Fast egentligen vill man ju ta sig hela vägen på en dag...

Peter