Logga in

Visa fullständig version : Imorgon ska jag packa till Naxos

Sol och hav
2018-06-14, 19:45
Hej!
Idag går tvättmaskinen varm och imorgon dyker jag ner i resväskan o packar. På lördag åker vi till Naxos två veckor! Ska bli underbart! Det är så kul att läsa här på Kalimera om alla äventyr o upplevelser.

Maria

nickelena
2018-06-15, 04:46
Härligt, njut av Naxos!
Vi åker till Thassos en vecka istället, åker också i morgon.
Ha det så gôtt!klapp_klap

Lenabye_bye

Netwolf
2018-06-15, 07:34
Trevlig resa! bye_bye

yannis
2018-06-15, 08:03
Ha det underbart på fina Naxos!
Vi själva åker hem från Samos imorgon. Lite F Ö R varmt har vi haft det dom sista dagarna.
Nu ska vi ha en skön sommar i Västerbotten. Sen återkommer vi till Syros-Amorgos-Naxos i september-oktober.

Njut alla dar på Naxos
önskar Birgitta.

Kalimera
2018-06-15, 09:11
Ha en underbar resa Maria! bye_bye

Carle
2018-06-15, 09:50
Grattis

Njut av en underbar ö. Jobbig transfer bara
Hoppas du går till utomhusbion nån kväll
Rekommenderar en tur till Delos, köp till guide

Själv har jag 5 v kvar innan planet till Kreta lyfter

Sol och hav
2018-06-15, 20:39
Tack ska ni ha!

Tack för tipset Carle om utomhusbion! Jag glömmer inte känslan när vi var på Skiathos o Skopelos för några år sedan o var på Mamma Mia-filmen där på utomhusbion. Nu dröjer det inte länge innan Mamma Mia 2 har premiär.

Lena, nu är det precis ett år sedan vi var på Thassos. Vi bodde på Golden beach o hade två underbara veckor där. Vi var ute på en jättehärlig båtutflykt som utgick från stan där vi stannade på fem platser där vi badade från båten i kristallklart blått o turkost vatten. De grillade på båten medan vi badade o fick lunch som ingick i priset.

Nu packar o dammsuger jag. Kl 04 ringer väckarklockan, mot Grekland!🇬🇷

Masse
2018-06-15, 21:29
Kl 04 ringer väckarklockan, mot Grekland!🇬🇷

..... och aldrig någonsin njuter man mera av att vakna av väckarklockan klockan 04 på morgonen som inför en resa till Grekland! Så härligt det är!

Ha en jättego resa!

Masse