handdator

Visa fullständig version : Priser på rom, hva er realistisk pris?


Xiola Blue
2006-05-02, 23:59
Jeg sitter og sjekker litt priser for å få et nogenlunde inntrykk og oversikt over reisebudsjettet.
Vi reiser i middle season 3 juni til 18 juni.

Hva er realistisk om de annonserer med 45 EU? Klarer man å prute ned til 35?
Husker ikke hvor lavt vi klarte å prute det ned sist vi reiste.

Noen som har dette friskt i minne fra i fjor sommer?

Abi
2006-05-03, 20:16
Hva er realistisk om de annonserer med 45 EU? Klarer man å prute ned til 35?

Noen som har dette friskt i minne fra i fjor sommer?

Vi var på Sifnos, Milos och Syros förra sommaren 6-19 juni. Då betalade vi 12,5 - 22,5 euro/rum, när vi hyrde 2 dubbelrum 4-5 nätter. För en studio till 2 pers, 3 nätter betalade vi 65 euro.
Hoppas det ger dig någon hjälp med budgeten.;)

Hälsn. Abi bye_bye

Xiola Blue
2006-05-03, 22:29
Hei Abi!

Ja absolutt. Det var jo mye billigere enn jeg hadde trodd. Kanskje reisekassa blir litt romsligere enn først planlagt.

Vi reiser med en 4 åring denne gangen, og kravet til rommet/ studioet blir jo et annet enn om man reiser to voksne alene.

Jeg drømmer om sentrale steder med store rom, balkong og svømmebasseng. Det kan jo være greit å kunne ha det litt romslig rundt seg dersom lille gutten sovner tidlig om kveldene og man blir sittende inne.

Vi regner med å besøke Naxos, Paros og Anti Paros.

Eva L
2006-05-04, 07:43
Att hitta rum för under 20 euro för tre personer i juni är mycket svårt. Då får du räkna med mycket enkel standard, källarvåning eller i övrigt mindre bra läge. Betydligt mer realistiskt är att räkna med 25-35 eller mer om ni vill ha någon form av standard eller inte lägga ner mycket tid på att leta rum.

Eva