handdator

Visa fullständig version : Fullt i pm


Elisabet
2005-04-05, 19:12
Jag hade häromdagen tänkt fråga vad som händer när man har 50 sparade pm, och någon skriver - om det äldsta då raderas automatiskt, eller om man helt enkelt inte kan ta emot fler.

MEN nu behöver jag inte fråga för jag fick nyss detta meddelande när jag försökte svara någon som skrivit till mig tidigare idag:

Följande fel inträffade när detta meddelande skickades:
*nicname* has exceeded their stored private messages quota and can not accept further messages until they clear some space.

Så den som eventuellt väntar ett svar från mig kan ju rensa sin låda :D

Mikke
2005-04-05, 19:33
Åkejrå....;)
Mikke

Elisabet
2005-04-05, 19:36
Åkejrå....;)
Mikke
Hä va int åt du ja sckicke nä raring ;)

Brige
2005-04-05, 21:33
Hä va int åt du ja sckicke nä raring ;)

Oh, denna härliga norrländska:):D

Brige, (bara södra Norrland;))

Mikke
2005-04-05, 22:27
Nähä..nä....sån tur har man int....;)
Mekke

inkfish
2005-04-06, 00:22
Förmodligen får man ett automatmail när inboxen kloggar igen. Jag är med på ett annat forum med samma script, där finns den funktionen. Och jag tror inte att Janne har tagit bort den här.

Elisabet
2005-04-06, 07:51
Förmodligen får man ett automatmail när inboxen kloggar igen. Nånting säger mig att man inte får det ;)
Personen ifråga har nämligen inte tömt sin in/utbox trots att hon uppenbarligen har varit online sedan den blev full.

Elisabet
2005-04-06, 08:24
Nähä..nä....sån tur har man int....;)
MekkeHä ä ju ja som vänt på bildren från du :)

Förresten, precis den här dagen ifjol var det jag fick en bunt vykort från dig!!! :D

inkfish
2005-04-06, 10:29
Det beror på om man är online från jobbet eller från hemmet där man har sin mail. Konstaterade jag just;) :D

Kan nu, från hemdatorn, tvärsäkert meddela att ja, man FÅR ett mail:cool: