handdator

Visa fullständig version : Boende Sunset


Lisis
2006-05-01, 14:47
Undrar om någon läsare varit på lägenhetshotellet Sunset i Lardos? Litet o ingen pool men mot deposition kan man utnyttja St.James pool, stämmer det, och vad kostar det? Och vad kostar solstolar på stranden i dagsläget?_B-anana

benedicte1
2006-05-01, 18:46
Hei!
Sunset ligger langs med veien mellom Pefkos og Lardos. To minutter å gå til James hotell som ligger ved stranden. Sunset er et hotell med rett så enkel standard om de ikke ha pusset opp det siste året. Går ut i fra at dere skal reise med Apollo, da det er de som har hatt det hotellet de siste årene. Om det finnes ledig på James anbefaler jeg heller dette hotellet.Også et av Apollos hotell.Kanon atmosfæreflabb_flab ,
kanon personalbye_bye , rett ved stranden:cool: og riktig freshe leiligheter:D . Har bodd/arbeidet i området i flere år, og James er defenitivt et av de bedre hotellene nede i pefkos/lardosområdet. At de tar betalt for bruk av poolen er nytt for meg, men en solstol på stranden koster ca. 4 euro.

Benedicte.

Lisis
2006-05-01, 22:23
At de tar betalt for bruk av poolen er nytt for meg, men en solstol på stranden koster ca. 4 euro.

Benedicte.

Kul med "inside info" om områdetflabb_flab
Ja alltså om man ska bo på Sunset får man utnyttja poolen på St.James sa de på Apollo, om man betalar. Vi är inte ute efter så hög standard heller utan mer en plats där vi kan laga lunch och sova mellan varven av våra dagsutflykter. Men fyra euro för en solstol, hutlöst__D . Tack iaf.

emelie
2006-05-02, 19:54
Lardos e underbart... hur skarmigt och mysigt som helst! Ska själv ner dit om bara ett par veckor! :)

martinifk
2006-05-02, 20:00
Poolen på St:James är i alla fall bra:)


Martinifk

Lisis
2006-05-04, 21:16
Tack för alla svar! Resan är nu bokad och vi får använda oss av St.James pool. Här kommer vibye_bye