handdator

Visa fullständig version : Test


Riitta
2006-04-28, 19:04
Hur är det flickor. Har ni vågat er och prova förra årets shorts ännu:o :D
Jag tog mod till mig häromkvällen och tack och lov dom gick och knäppa fortfarande:D ;)
Lika spännande varje år:o

Riittabye_bye

karinafp
2006-04-28, 19:32
Jodå, det går nog. Fast inte är det shortsväder här ännu! Grått och regn hela dagen!

Ivi
2006-04-28, 19:34
Jodå! Gick alldeles utmärkt förra veckan på Kreta! :) Dessutom så visade vågen -2 kg, när jag kom hem efter en vecka...den kretensiska kosten måste vara rena GI-dieten...hade nämligen inte snålat med maten, precis! :D

Ivi

anoula
2006-04-28, 21:06
Jag använder aldrig shorts... förrän i år! Har anammat trenden cityshorts och har använt shorts hela vintern, med stövlar och heltäckande strumpbyxor. I Grekland blir det dock klänningar för hela slanten! Ska förresten till Rhodos en snabbsväng om två veckor. Herr Grek bjuder på resan, jo jag tackar!_B-anana

Riitta
2006-04-28, 21:18
Saknaden blev för stor för herr Grek:D

Riittabye_bye

guppel
2006-04-28, 23:10
Hur är det flickor. Har ni vågat er och prova förra årets shorts ännu:o :D Riittabye_bye

Av denna "uppmaning" blev jag till först en smula betänksamflabb_flab !
Man har ju gått runt extra länge i vinterkläder i år ?
Eller :cool: ?????

såja..............Nu är shortsen besiktigae, provade och -









Fan också - jag måste ha BÄLTE snyft_drop !

Vad HADE JAG ÄTIT den sena kväll i september när jag köpte dom på KRETA :p !!!????????????????????

nilam
2006-04-30, 15:49
Hur är det flickor. Har ni vågat er och prova förra årets shorts ännu:o :D

Riittabye_bye

Tror inte det är läge att prova förra årets kläder just idag...efter att ha ätit och druckit gott en hel helg i Göteborg:o

Malin

Riitta
2006-04-30, 15:52
Nej,det är ingen bra dag idag:) Du får vänta lite med det;)

Riittabye_bye

Stinab
2006-05-02, 10:29
Jag väntar också ca två veckor.... tills jag avslutat min kickstartsdietAng_elx

Stina med ca 1,5 timme kvar till lunchflabb_flab

Mysan
2006-05-03, 07:37
Jodå, även om jag knäppte dem så trillade de av....flabb_flab
Så det blev till att handla nya.
Två par för hundra spänn_B-anana . Fjolårets modell man vad gör det, nått modelejon är man ju inte.

Nu är det bara 38 dagar kvar tills jag får använda dem på riktigt också!klapp_klap

Mia

Athanasia
2006-05-03, 07:58
Förra året var det en jeanskjol som var problemet här,den fick inte följa med,provade den i helgen och den 25 maj får den vara med i bagaget,jippie_B-anana_B-anana

ENIAC
2006-05-03, 13:00
Vågen står på +4 kg snyft_drop Nybliven sambo + shorts = dålig kombination. Men jag SKA komma i shortsen! Får äta lite nyttigare bara och hålla mig borta från godsaker och tv-kvällar...

Veronica - 30 dagar kvar _B-anana

ford prefect
2006-05-03, 14:49
Vågen står på +4 kg snyft_drop Nybliven sambo + shorts = dålig kombination.

Vet du varför kvinnor går upp när de gifter sig?

Jo - när de är singlar tittar de efter vad som finns i kylskåpet och går sedan till sängen.
När de gifter sig tittar de på vad som ligger i sängen och går sedan till kylskåpet...

//Åke

ENIAC
2006-05-03, 14:52
Vet du varför kvinnor går upp när de gifter sig?
Jo - när de är singlar tittar de efter vad som finns i kylskåpet och går sedan till sängen.
När de gifter sig tittar de på vad som ligger i sängen och går sedan till kylskåpet...

Fy, vad du är elak! ;) Riktigt SÅ stor är jag inte; 64 kilo till 176 cm. Men det är tillräckligt för att shortsen ska strama, haha!

Frappe
2006-05-03, 15:26
Är inte detta ämne kvinnors eviga problem, vikt, dieter mm
Nä ät gott och motionera så mår vi bra!!

Camilla evig pessimist! klapp_klap

nilam
2006-05-03, 17:20
Vet du varför kvinnor går upp när de gifter sig?

Jo - när de är singlar tittar de efter vad som finns i kylskåpet och går sedan till sängen.
När de gifter sig tittar de på vad som ligger i sängen och går sedan till kylskåpet...

//Åke
flabb_flab flabb_flab flabb_flab Tur man inte gift sig då ;)
malin

Lissi
2006-05-03, 19:15
När de gifter sig tittar de på vad som ligger i sängen och går sedan till kylskåpet...

//Åke


..det gör de inte alls! De ser vad som ligger i sängen och sen stannar de också där! Därför går de ner!

Lissi - nygift....och kan ha samma kläder som förra sommaren;)

bon
2007-05-05, 15:24
..det gör de inte alls! De ser vad som ligger i sängen och sen stannar de också där!

Lissi, det går över :p

Riitta
2007-05-05, 17:02
Ojdå,nu fick jag ju göra testet igen,när jag läste det här ett år gamla inlägget:D Det gick bra den här gången också:rolleyes: Har gått ner ca 4 kg sedan förra sommaren,så nu klämmer dom inte ens:D ;)

Riittabye_bye

anoula
2007-05-05, 17:16
Jag kör med empireskurna klänningar i år! Man kan äta precis hur mycket grekmat som helst utan att kläderna skär in någonstans. Inget för herrar, dock.

MIAS
2007-05-05, 17:25
Jag kör med empireskurna klänningar i år! Man kan äta precis hur mycket grekmat som helst utan att kläderna skär in någonstans. Inget för herrar, dock.

Låter härligt! Risken är väl bara att man inte blir så nöjd sedan när bikinin ska på;) :D

anoula
2007-05-05, 17:46
Låter härligt! Risken är väl bara att man inte blir så nöjd sedan när bikinin ska på;) :D
Äh, skit i det, det är ju semester!

MIAS
2007-05-05, 17:58
Äh, skit i det, det är ju semester!

Ja, helt rätt inställning! Tycker det är kul att det säljs mycket klänningar av alla de slag i år! Ska shoppa loss med nästa lön. Med den senaste betalade jag resten av vår resa, så det blev inte så mycket kvar att shoppa för, men det är sååå skönt att ha resan helt betald.

Miabye_bye