Visa fullständig version : Några timmar i Piraeus, karta med tips
Då och då brukar jag tillbringa några timmar i Piraeus, och i denna karta har jag samlat mina favorittips för att timmarna ska kännas trevliga i stället för tröttsamma. Då jag nästan alltid åker Blue Star mot Naxos m fl öar utgår tipsen från den kajplatsen:
https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1cFUIpij1P5KR7zAPtu-JFS9ScJo&ll=37.94645855652209%2C23.644533661106834&z=18
Jag hoppas förstås att andra ska kunna ha glädje av tipsen!
Våga
Kalimera
2017-04-06, 18:51
Jag var tvungen att logga in för att se kartan. :confused:
... och jag har inte ens ett Google-konto, så för mig är det helt kört.:(
/kimmen
Oj, Tack för fina tips! Vilket är matmarknaden o vilket är loppmarknaden?
... och jag har inte ens ett Google-konto, så för mig är det helt kört.:(
/kimmen
?????????
Vad då? Var det problem med att kolla in kartan? Jag bara klickade på länken så kom den upp?
Jättebra hjälpmedel för alla som är nykomlingar i Pireus. Det har ju varit en del frågor om det här på forumet. För mig är det Rakadiko som är prioritet nr 1 och numera hittar jag dit utan karta. Men tack för tipsen. Kartan är numera sparad bland Favoriter.
Masse
Vad då? Var det problem med att kolla in kartan? Jag bara klickade på länken så kom den upp?
Ja, nu funkade det.:) Men inte första gången...
/kimmen
Getpinglan
2017-04-09, 23:15
Då och då brukar jag tillbringa några timmar i Piraeus, och i denna karta har jag samlat mina favorittips för att timmarna ska kännas trevliga i stället för tröttsamma. Då jag nästan alltid åker Blue Star mot Naxos m fl öar utgår tipsen från den kajplatsen:
https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1cFUIpij1P5KR7zAPtu-JFS9ScJo&ll=37.94645855652209%2C23.644533661106834&z=18
Jag hoppas förstås att andra ska kunna ha glädje av tipsen!
Våga
fb_gilla Tusen tack Våga! Jättebra karta med dina samlade Pireus-tips!
Har inte varit där förut, så en kartguide i det förmodade kaoset kommer väl till pass.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.