Visa fullständig version : Two faces of January inspelad i bl a Chania
Precis nu går den i tv 8, filmen jag hamnade mitt i när jag åkte från Sfakia till Chania. Så himla roligt att se den! Vi stannade till på ett fik (där de alltid säljer fresh orangejuice i svängen) där satt alla skådespelare och fikade. Utanför stod gamla bussar och motorcyklar. Började titta på filmen av en ren slump ikväll, så roligt att känna igen sig!!
Kalimera
2017-01-10, 18:41
Precis nu går den i tv 8, filmen jag hamnade mitt i när jag åkte från Sfakia till Chania. Så himla roligt att se den! Vi stannade till på ett fik (där de alltid säljer fresh orangejuice i svängen) där satt alla skådespelare och fikade. Utanför stod gamla bussar och motorcyklar. Började titta på filmen av en ren slump ikväll, så roligt att känna igen sig!!Jag har inte sett filmen, men jag har sett delar av filminspelningen. :D
Vi åt med Kirsten Dunst i Chania. ;)
Bilder från inspelningen och lunchen med Kirsten finns här (http://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?t=31806).
Jag har sett filmen. Är värd titten om man vill titta på Aten och Kreta. Tycker filmen funkar i början, men tyvärr så var slutet inget vidare (man förflyttar sig till Greklands grannland i öster, men det är inte orsaken).
/ Anne :)
Kalimera
2017-01-11, 19:39
Jag har sett filmen. Är värd titten om man vill titta på Aten och Kreta.Just därför skulle jag vilja se filmen. Vem vet, jag kanske är med på ett hörn. :)
Just därför skulle jag vilja se filmen. Vem vet, jag kanske är med på ett hörn. :)
Ja, du var väl med som statist, Janne?
Birgitta.
Kalimera
2017-01-12, 18:11
Ja, du var väl med som statist, Janne?Nej, jag bara tittade på. :)
Just därför skulle jag vilja se filmen. Vem vet, jag kanske är med på ett hörn. :)
Haha, kommer inte ihåg att jag skulle ha sett dig. :D Kanske borde jag se filmen en gång till bara för att kolla. Synd att filmen inte riktigt håller måttet, enligt mig alltså, alla får ju ha sin egen åsikt. ;) Men skådespelarna är bra, jag är speciellt förjust i Viggo Mortensen. Men kanske det delvis beror på att vi har samma födelsedag. :D
/ Anne :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.