handdator

Visa fullständig version : Shopping på Zakynthos


k628
2006-04-22, 17:28
Jag åker till Zakynthos i augusti och undrar om det finns någon möjlighet till shopping där? Det jag främst tänker på är en balklänning, kan jag hitta en där? Skulle ju vara roligt att ha en som inte är från Sverige:p
Sen undrar jag också hur man kan ta sig runt om man inte vill hyra en vespa som det står om på så många ställen.. Går det bussar?

mariab
2006-04-24, 20:51
Var ska du bo? Vi bodde i Argassi 2002 och skulle försöka ta buss men vi förstod aldrig när och var bussarna gick, det blev taxi för oss. Man skulle tydligen vinka när bussen kom fast vi såg aldrig någon.... Ang. shopping så fanns det endel inne i Zakynthos stad men jag vet inte på vilken nivå... var mest intresserad av turistshopping då... dvs presenter till dem som inte var med...Ang_elx //Maria

k628
2006-04-25, 13:12
Jag ska bo i Tsilivi. På kartorna ser det ju ut att vara ganska nära till Zakynthos stad så om man har tur kanske man hittar buss att åka med :)
Men det var skönt att höra att det finns möjlighet till lite shopping iallafall, vill få med mig någonting hem. Tack för hjälpen!