handdator

Visa fullständig version : Fran Chania


Ivi
2006-04-21, 21:23
Sa fort en vecka kan ga... och vilken vecka sedan! Vi har haft enorm tur med vadret, solsken eller latt molnighet, 20-25 grader varmt i 6 dagar. I dag en halvtimma latt sommarregn...
Greker ar sa trevliga med oss turister, har tid att prata och bjuda pa sitt basta humor. Vi har orkat gora en hel massa utflykter, bott alldeles underbart trevligt i Gamla stan i Chania och likasa i Rethymnon pa sma trevliga pensionat, som vi valdigt garna atervander till.
I morgon har vi nagra timmar pa oss att handla ett par souvenirer och MUSIK sa klart! Vill inte riktigt hem an...

Ivi

guppel
2006-04-21, 21:48
Sa fort en vecka kan ga... och vilken vecka sedan! Vi har haft enorm tur med vadret, solsken eller latt molnighet, 20-25 grader varmt i 6 dagar.
Ivi

Guuuuuuu' va härligt _B-anana !

Hoppas ni totalt sett är JÄTTENÖJDA:p !


för jag är jätteavundsjuk, fast jag oxå
har en SENARE tripp till KReta bokad _B-anana ..........

Elisabet
2006-04-23, 15:26
Det är dax att säga välkommen hem ser jag :)

Förstår att ni har haft en underbar vecka! Ska blir roligt att få höra om den!

Riitta
2006-04-23, 16:03
Välkommen hem:) Nu är vi nyfikna.
Vad köpte du för musik tex;)

Riittabye_bye

Ivi
2006-04-23, 16:32
Nu har vi varit hemma i ett par timmar och känner oss aningen "omskakade och nedsläppta" :D
Ska nog svara på frågorna i en annan tråd under Café Kalimera, eftersom vi inte är i Chania mer snyft_drop

Ivi

Riitta
2006-04-23, 16:37
Hej,nu är vi tillbaka igen är ju stället du skall skriva sedan:D

Riittabye_bye

ciakoohler
2006-05-22, 12:02
Nu ar vi oxa i Chania efter en veckas rundresa mest ostra Kreta,bara tre dar kvar men vi har haft det kanon o sett massor av sma byar dit ingen turist nansin satt sin fot Cia o Kenneth

Kalimera
2006-05-22, 12:39
vi har haft det kanon o sett massor av sma byar dit ingen turist nansin satt sin fot Cia o Kenneth
Låter underbart! Ser fram emot ett resebrev när du kommer hem. Ha det så bra de sista dagarna. bye_bye