Visa fullständig version : Hilsen fra Alinda på Leros
KALIMERA fra Alinda😊
Her har på Leros har jeg hatt deilige dager siden fredag:D
- har ikke lagt ut mange bilder, men noen på FB....
Alle er jo ikke der, jeg selv ble medlem først i sommer...!
Det er s å enkelt å legge ut bilder der, men jeg har dårlig samvittighet for å ha sviktet FORUMET:o
Jeg bor på Alinda Hotel og har deilig utsikt fra balkongen:)
http://i47.photobucket.com/albums/f152/sigrunn/Mobile%20Uploads/1732A839-2195-4F75-93A9-E365AC949484_zpslchsxrll.jpg
Kveldene har vært varme og deilige, det er vanskelig å "rive seg løs"/gå å legge seg, med kun Iphone med blir ikke nattbilder så bra, men..:
http://i47.photobucket.com/albums/f152/sigrunn/Mobile%20Uploads/BC6C84D1-DD68-485E-A22A-B23BA713BC7D_zpsp4dfvaqo.jpg
Stranda v/hotellet da jeg kom ned til frokost i dag:
http://i47.photobucket.com/albums/f152/sigrunn/Mobile%20Uploads/B37D19A1-FF77-433A-BF08-E1A8F2CEEC2C_zpss9ibrckq.jpg
-og frokosten her er og deilig:)
http://i47.photobucket.com/albums/f152/sigrunn/Mobile%20Uploads/58D48004-CFDB-4488-97B9-34C7B4969903_zpsw2uwtf76.jpg
For å si det kort, jeg TRIVES bye_bye
Tack Kari, trevligt med bilder även här på riktiga forumet. Många tycks gilla Panteli väldigt mycket, men du bor ju i Alinda. På vilket sätt skulle du jämföra dessa båda? Ditt hotell verkar ju trivsamt, men hur är Alinda annars?
Njut av Leros!
/ Anne :)
Fina bilder Kari!!klapp_klap
Stranden såg så mysig ut.
Ha en härlig dag.
Jag är inte alls avundsjuk snyft_dropsnyft_drop
/ Kajja bye_bye
Kalimera
2016-09-21, 13:28
Underbara bilder Kari! klapp_klap
Du bor väldigt fint! Vilken otrolig utsikt det är därifrån!
Härliga bilder Kari. Förstår att det blir svårt att lämna!
Lissi
Tack Kari för fina bilder från Alinda som också är mysigt fb_gilla
//majibye_bye
Härliga bilder Kari! Så trevligt att träffa dig häromkvällen. Och skön musik fick vi också njuta av. Ha det gott!
Masse
Härliga bilder Kari! Så trevligt att träffa dig häromkvällen. Och skön musik fick vi också njuta av. Ha det gott!
Masse
Takk, Masse:)
Det var veldig trivelig å treffe dere fb_gilla
- og musikken, ja den var herlig:D
Vi hadde jo et "møte" i Pandeli og:)
- å stå ute i vannet og "omgås"/prate lenge,
d e t er GRESK :D
Hils Beret og ha det bra:)
Naboene treffer jeg på båten i morgenbye_bye
Takk for positive tilbakemeldinger, Kajja, Janne, Lissi og maji :D
Nå sitter jeg ute og nyyyter siste kvelden her!!!
Jeg er s å takknemmelig for disse fine dagene 💕
I morgen reiser jeg, via Kalymnos, til Mastichari og tar siste natten der:)
Mastichari er helt OK, og det er praktisk å bo der/ nær flyplassen bye_bye
Tack Kari, trevligt med bilder även här på riktiga forumet. Många tycks gilla Panteli väldigt mycket, men du bor ju i Alinda. På vilket sätt skulle du jämföra dessa båda? Ditt hotell verkar ju trivsamt, men hur är Alinda annars?
Njut av Leros!
/ Anne :)
Takk for din positive respons, Anne:)
- og jeg n y t e r, siste kveld på balkongen nå, men jeg har
ikke l o v å klage over at det e r sidte kvelden😊
- et ekstra pluss er at det ikke finnes myggfb_gilla
Vet ikke om det er mygg i Panteli... :rolleyes: ;)
Det er et vanskelig spørsmål du stiller, mye er følelser!
Å skulle sammenligne Panteli og Alinda:confused:
Jeg liker og Panteli veldig godt, har vært på Leros 4 ganger nå,
bodde i Panteli i 1995 og 2007 med vakker utsikt over bukta, borgen og utover havet!
I Alinda bodde vi i 2014 og nå:)
Fordelen med Leros er bl a den korte avstanden mellom byene, bor du et sted kan du gå til det/de andre :)
Alinda Hotel er spesielt trivelig på alle måter, og rimelig, jeg vet ikke om noe tilsvarende i Panteli!
Arne og jeg bodde her i 2014, å bo her igjen ville jeg gjerne spesielt når jeg skulle reise alene:)
Om vi skal ha et studio/leil på Leros neste gang, vil vi nok velge Panteli, og feks Niki:)
Jeg tror det blir for omfattende å skrive om hvorfor/forskjeller og likheter i kveld, Anne:)
Kalimera
2016-09-22, 13:23
I morgen reiser jeg, via Kalymnos, til Mastichari og tar siste natten der:) Mastichari er helt OK, og det er praktisk å bo der/ nær flyplassenTrevlig resa hem och tack för alla rapporter! bye_bye
Tack Kari, förstår att det kan vara svårt att jämföra. Det är nog personligt det där. Men om båda är bra så är det ju super!
Ha en bra hemresa!
/ Anne bye_bye
Trevlig resa hem och tack för alla rapporter! bye_bye
Takk:)
-nå er jeg vel hjemme, er så glad for mine deilige dager på Leros💕
Tack Kari, förstår att det kan vara svårt att jämföra. Det är nog personligt det där. Men om båda är bra så är det ju super!
Ha en bra hemresa!
/ Anne bye_bye
Takk, Anne:)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.