handdator

Visa fullständig version : Hyrbil


kickimoj
2006-04-20, 09:22
Åker till Gerani utanför Platanias i juni. Är det någon här som känner till någon seriös och bra biluthyrare.

Kicki

myssa
2006-04-20, 18:47
hej jag brukar alltid hyra av E.V. TOURS tel:2821068865 (kontor i platanias) och jag har alltid fått bilen levererad till mitt hotell och allt ingår i försäkringen men gör en koll iallafall.
men det finns många att välja bland men detta bolag har gett bra priser.
lycka till.
myssa.........

matsmaja
2006-04-21, 10:51
vad har du fått betala då?? och för vad för bil:D

Conny
2006-04-21, 15:54
Hej !
Vi var i platanias i höstas och hyrde bil via nätet. Kappa hette uthyraren vi var 6 pers så vi hyrde en buss. De körde bilen fram till hotellet och vi betalade det uppgjorda priset där. De var mycket vänliga och hjälpsamma. Vi fick tipset utav någon här på sidan. Här kommer adressen där finns priser och bestämmelser Kan varmt rekommendera dessa // Eva

myssa
2006-04-23, 13:54
jag kommer inte ihåg exakt vad jag betalt men betydligt billigare än researrangörernas alternativ. angående modell så har jag alltid hyrt kategori minder typ fiat punto med ac och haft turen att få sprillans nya bilar.
myssa...

matsmaja
2006-04-23, 14:33
Länken är bortagen:(

Ennamarita
2006-04-23, 17:39
Jag har bott på hotell Imperial i Maleme, familjen har även biltuhyrning, prislistan finner du genom hotellet. Hotellet har en bra web-sida.:rolleyes:

Ivi
2006-04-23, 19:22
Vi hyrde en Opel Corsa på Tellus vid taxitorget mitt i Chania. Betalade 150 euro för 6 dagar, och fick lämna bilen på flygplatsen i går eftermiddag utan extra kostnad. Perfekt! Men priset kan ju vara ett annat under högsäsongen...

Ivi

martinifk
2006-04-24, 18:50
Vi hyrde en Opel Corsa på Tellus vid taxitorget mitt i Chania. Betalade 150 euro för 6 dagar, och fick lämna bilen på flygplatsen i går eftermiddag utan extra kostnad. Perfekt! Men priset kan ju vara ett annat under högsäsongen...

Ivi


Vi betalade ungefär samma pris för 6 dagar i sept.-03 för en Hyundai Getz?
Vi fick lite rabatt pga två tidigare uthyrningar hos mannen som otroligt nog även kom ihåg vilka hotell vi bott på tidigare, trots att vi själva fick tänka efter vad hotellen hette:p Det blir en ny uthyrning hos honom om han jobbar kvar om 86 dagar då vi anländer till Platanesflabb_flab Då hyr vi bil minst 10 dagar av de två förmodligen härligaste veckorna detta år!

Martinifk