Visa fullständig version : Sista minuten
Tänk om man kunde sticka iväg bara sådär igen. Flygstol (Fritte) till Chania i morgon 2 v för 998:- snyft_drop
/Netwolf
Under tusenlappen med Norwegian i november tur och retur Arlanda- Kreta..
Vi kunde bara inte motstå.
Då blev det 2 veckor där. Sen hem 3 veckor att packa för 6-veckorsturen till Paleochora. Jo, vi är pensionärer.
Birgitta (med nöjd Arne)
Sen hem 3 veckor att packa för 6-veckorsturen till Paleochora. Jo, vi är pensionärer.
Birgitta (med nöjd Arne)
Hade det inte blivit billigare att stanna kvar?? ;)
Lissi
Nu är det så att jag har försökt reducera mina krukväxter från 43 till 37. Men min 85-åriga granne och blomvattnerska och postlådetömnare vill jag/vi inte pressa henne för mycket med 12 veckors bortavaro.
Birgitta, som har försökt med krukväxtreducering.
AHA, vi har rationaliserat blommorna så vi kan vara borta vintertid två veckor utan vattning...sommartid en vecka pga av balkongblommor..Då belastas inte blomvattnare så hårt... Med 37 så blir det ju värre... :eek:
Ni har ändå en fantastiskt tålig blomstervakt!!!
Lissi
Tänk om man kunde sticka iväg bara sådär igen. Flygstol (Fritte) till Chania i morgon 2 v för 998:- snyft_drop
/Netwolf
Den tiden kommer när man kan packa o åka...bara sådär!!
Men känner mig lite splittrad att behöva längta tills man är pensionär :eek::(
Därför siktar jag på att bli miljonär :D klapp_klap
/Kajja bye_bye
Helena S
2016-08-10, 21:44
/Netwolf
Jaaa... Dagen efter sommarens resa började vi direkt kika efter nya resor, eftersom det var moln på himlen här och kallt. När vi badade var vi tvungna att simma mer aktivt än i Medelhavet :p
Under tusenlappen med Norwegian i november tur och retur Arlanda- Kreta.. Jo, vi är pensionärer.
Birgitta (med nöjd Arne)
Grattis och njut! :)
998 kr???
Det finns ännu billigare! Den 12 augusti för 498 kr och -13 -14 -18 aug för 698 kr! alla 14 nätter från Arlanda!
/Yanna
Orkar inte läsa merasnyft_dropsnyft_drop
Vilka priser!!!klapp_klap
/Kajja bye_bye
Helena S
2016-08-10, 21:57
/Kajja bye_bye
fb_gilla
/Kajja bye_bye
http://yoursmiles.org/bsmile/fun/b0204.gif
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.