handdator

Visa fullständig version : Boende för en natt


Netwolf
2016-07-18, 18:32
Har någon nåt tips om ett boende för en natt i Thessaloniki? Dels ett boende i mer centralare delarna, men även ett nära där båtarna utgår från. Vi kommer ev bo en natt när vi kommer och en natt när vi åker hem.

/Netwolf

Petridis
2016-07-19, 14:00
Hotel Olympia ligger rätt nära hamnen, det är ju gångavstånd till Vita Tornet längs med hamnpromenaden åxå :)

Frappe
2016-07-19, 14:06
Jag har bott på Capsis Hotel var väldigt fint och låg bra till!


http://www.capsishotels.gr/en/thessaloniki

Lissi
2016-07-19, 15:28
Om man kikar på booking.com och söker på Thessaloniki Harbour så finns många hotell med några hundra meters radie från hamnen..flera med 0,6 km.... Vi bodde inte nära hamnen vid vårt besök utan högre upp i stan...nära saluhallarna.

Lycka till, men för guds skull lägg på ett par nätter för att utforska T som är en alldeles härlig stad!

Lissi

Netwolf
2016-07-19, 16:04
Hotel Olympia ligger rätt nära hamnen, det är ju gångavstånd till Vita Tornet längs med hamnpromenaden åxå :)

Jag har bott på Capsis Hotel var väldigt fint och låg bra till!
http://www.capsishotels.gr/en/thessaloniki

Tack för det! Ska kolla in bägge två.

Om man kikar på booking.com och söker på Thessaloniki Harbour så finns många hotell med några hundra meters radie från hamnen..flera med 0,6 km.... Vi bodde inte nära hamnen vid vårt besök utan högre upp i stan...nära saluhallarna.

Lycka till, men för guds skull lägg på ett par nätter för att utforska T som är en alldeles härlig stad!

Lissi

Ja, det finns en del, men vill inte avsluta med ett dåligt boende. Sista kvällen ÄR viktig, då man ska summera resan. :)
Hade gärna utforskat Saloniki mer, men jag tror inte Ryan håller bokningen åt oss :D

/Netwolf

Lissi
2016-07-19, 16:26
Ja, det finns en del, men vill inte avsluta med ett dåligt boende. Sista kvällen ÄR viktig, då man ska summera resan. :)


/Netwolf

Vem har pratat om dåligt boende?? :D

Lissi

Netwolf
2016-07-20, 18:24
Vem har pratat om dåligt boende?? :D

Lissi

Ja, du & jag tydligen. ;)

Nä, jag vill ju ha tips på bra boenden självklart. Att bara ta in på ett random ställe. Nä, den tiden är förbi. :)

/Netwolf - kräsnare med stigande ålder :p