Visa fullständig version : Hyra el-cykel på Naxos
Ingrid Gunilla
2016-04-11, 13:26
Är det någon som vet om man kan hyra el-cykel på Naxos? Har inte kört moppe på 50 år och orkar inte cykla uppför några backar. Så el-cykel skulle vara ett perfekt alternativ för att ta sig från Chora till Plaka för exempel.
Gunilla
Kalimera
2016-04-12, 14:48
[FONT="]Är det någon som vet om man kan hyra el-cykel på Naxos?Jag har aldrig sett till någon el-cykel, men det kan ju finnas. Hoppas att du hittar en så du kommer iväg. :)
Ingrid Gunilla
2016-04-13, 16:47
Jag kommer iväg med eller utan el-cykel! Men hittar jag någon som hyr ut el-cyklar skall jag dela med mig av den informationen!Bara 6 veckor kvar!:)
Kalimera
2016-04-14, 14:35
Men hittar jag någon som hyr ut el-cyklar skall jag dela med mig av den informationen!Gör gärna det för det är intressant att veta om det finns eller inte. :)
Min syster, som har problem med ett knä, använder el-cykel här hemma och hon älskar sin hoj.
Hej vi är på Naxos nu och elcyklar finns att hyra hos naxosbikes som ligger vid museum Metropolis en sidogata på vägen upp mot Grotta / lars
Kalimera
2016-05-25, 08:19
Hej vi är på Naxos nu och elcyklar finns att hyra hos naxosbikes som ligger vid museum Metropolis en sidogata på vägen upp mot Grotta / larsDet var som tusan. Jättekul tycker jag. Tack för tips Lars! klapp_klap
Ingrid Gunilla
2016-05-25, 18:30
Häftigt! Hade ställt in mig på att det måtte bli bil men nu skall vi prova hur det går med el-cykel!
Kalimera
2016-05-26, 11:37
Häftigt! Hade ställt in mig på att det måtte bli bil men nu skall vi prova hur det går med el-cykel!Berätta gärna hur det gick när du har provat. :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.