handdator

Visa fullständig version : Hyra el-cykel på Naxos

Ingrid Gunilla
2016-04-11, 13:26
Är det någon som vet om man kan hyra el-cykel på Naxos? Har inte kört moppe på 50 år och orkar inte cykla uppför några backar. Så el-cykel skulle vara ett perfekt alternativ för att ta sig från Chora till Plaka för exempel.

Gunilla

Kalimera
2016-04-12, 14:48
[FONT=&quot]Är det någon som vet om man kan hyra el-cykel på Naxos?Jag har aldrig sett till någon el-cykel, men det kan ju finnas. Hoppas att du hittar en så du kommer iväg. :)

Ingrid Gunilla
2016-04-13, 16:47
Jag kommer iväg med eller utan el-cykel! Men hittar jag någon som hyr ut el-cyklar skall jag dela med mig av den informationen!Bara 6 veckor kvar!:)

Kalimera
2016-04-14, 14:35
Men hittar jag någon som hyr ut el-cyklar skall jag dela med mig av den informationen!Gör gärna det för det är intressant att veta om det finns eller inte. :)

Min syster, som har problem med ett knä, använder el-cykel här hemma och hon älskar sin hoj.

larsh
2016-05-24, 15:45
Hej vi är på Naxos nu och elcyklar finns att hyra hos naxosbikes som ligger vid museum Metropolis en sidogata på vägen upp mot Grotta / lars

Kalimera
2016-05-25, 08:19
Hej vi är på Naxos nu och elcyklar finns att hyra hos naxosbikes som ligger vid museum Metropolis en sidogata på vägen upp mot Grotta / larsDet var som tusan. Jättekul tycker jag. Tack för tips Lars! klapp_klap

Ingrid Gunilla
2016-05-25, 18:30
Häftigt! Hade ställt in mig på att det måtte bli bil men nu skall vi prova hur det går med el-cykel!

Kalimera
2016-05-26, 11:37
Häftigt! Hade ställt in mig på att det måtte bli bil men nu skall vi prova hur det går med el-cykel!Berätta gärna hur det gick när du har provat. :)