Visa fullständig version : Bildgåta 4367 - Meloner på vägen ner mot stranden i Luotsa
Mollybus
2016-03-27, 12:57
Var är vi och handlar vattenmeloner? Utan hjälm :D :p Ang_elx
http://www.kalimera.nu/forums/picture.php?albumid=1701&pictureid=18902
Mollybus
2016-03-27, 20:40
Kreta?
Korfu?
//
KR
Nix, där är jag inte och handlar vattenmelon bye_bye
Mollybus
2016-03-27, 21:02
Rhodos :D
Inte där heller bye_bye
Oj! Ser väldigt "redigt" ut!! Där har jag nog aldrig varit ;)
Men gissar endå...på Kos!
bye_bye
Mollybus
2016-03-28, 06:15
Oj! Ser väldigt "redigt" ut!! Där har jag nog aldrig varit ;)
Men gissar endå...på Kos!
bye_bye
Inte på Kos. bye_bye
Samoskänsla får jagflabb_flab
//majibye_bye
Mollybus
2016-03-28, 21:03
Samoskänsla får jagflabb_flab
//majibye_bye
Kefalonia kanske?:)
Inte på dessa öar bye_bye
Det ser väldigt likt ut det ställe på vägen ner mot stranden i Luotsa, dit man går ner när man bor på Peris hotel. Alltså mellan flygplatsen i Aten och Rafina.
Fast när man är där brukar man ju inte handla meloner:eek:, då är man ju på väg ut till öarna....
Lissi
Helena S
2016-03-28, 22:19
Är det på fastlandet eller på någon ö? :confused:
Helena S - som skulle vilja säga Astypalea, men där hade de visst inga egna odlade frukter el grönsaker.. Men kanske melonerna precis har blivit levererade till ön? :rolleyes:
Mollybus
2016-03-28, 22:20
Det ser väldigt likt ut det ställe på vägen ner mot stranden i Luotsa, dit man går ner när man bor på Peris hotel. Alltså mellan flygplatsen i Aten och Rafina.
Fast när man är där brukar man ju inte handla meloner:eek:, då är man ju på väg ut till öarna....
Lissi
klapp_klap Wow....helt rätt! klapp_klap
Jag trodde denna skulle vara svår att lösa men du har helt rätt Lissi. Kortet är 4 år gammalt och taget på stora vägen ner mot stranden. Vi bodde på Peris innan vi skulle åka hem till Stockholm. :D
Förra året bodde vi hos Peris första natten innan vi flög till Astypalea och då var det här fina fruktståndet stängt och det såg nedlagt ut.:(
Ja, den borde man ha kunnat, så många gånger vi har gått där. Men alla dessa meloner har jag aldrig sett.
Vad du var duktig, Lissi!
Birgitta
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.