Visa fullständig version : Blue Star från Pireus till Koufonissi
Hej
Lång tur med båt på kvällen 17.30-01.05, värt att boka businessklass ombord? Inte rest med Blue Star på flera år... Vad är skillnaden?
Kalimera
2016-02-27, 10:47
Lång tur med båt på kvällen 17.30-01.05, värt att boka businessklass ombord? Inte rest med Blue Star på flera år... Vad är skillnaden?Vi brukar boka Air Seat, och de funkar bra att sova då.
Ok tack ja när jag nu googlat runt verkar det som att businessklass är en stor lounge med soffor o clubfåtöljer och inga riktiga fällbara stolar vilket är lite märkligt..så är det på det viset bokar man ju hellre airseat 😊
Ok tack ja när jag nu googlat runt verkar det som att businessklass är en stor lounge med soffor o clubfåtöljer och inga riktiga fällbara stolar vilket är lite märkligt..så är det på det viset bokar man ju hellre airseat 😊
Om ni är en familj kan det t o m vara värt att boka en hytt om ni redan är trötta när ni börjar båtturen. Vill ni växla mellan att sova, vila och gå omkring tycker jag att air seats är perfekta.
Våga
Om ni är en familj kan det t o m vara värt att boka en hytt om ni redan är trötta när ni börjar båtturen. Vill ni växla mellan att sova, vila och gå omkring tycker jag att air seats är perfekta.
Våga
Reser själv så ej aktuellt. Vet du om det stämmer att business ej har "riktiga" säten typ airseats?
Vet du om det stämmer att business ej har "riktiga" säten typ airseats?
I business class är det soffor och fåtöljer som gäller och därmed ingen numrering heller. Enda fördelen är att det är bordsservering. Det är bättre med antingen hytt eller air seat.
Celbe
Tack-som jag misstänkte då. Äntligen ett rakt besked tack !
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.