handdator

Visa fullständig version : EFTERLYSNING!


milla
2006-04-13, 18:03
Härmed efterlyses kalimeror som ev ska till samos i början på juni! Vore kul att träffas på grekisk mark och utbyta erfarenheter om resandet i grekland. Vi åker den 4e och stannar en vecka. Nu börjar det sannerligen suga i res-tarmen... Snaaaart får vi åka... Ja inte riktigt än men ändå....
GLAD PÅSK ALLIHOPA!bye_bye

Måddan
2006-04-13, 20:42
Hej !
Vi (jag, maken o sönerna 14, 18) åker den 1 juni, ska bo i Votsalakia i 1 vecka....
bye_bye ses där....kanske....nån mer som ska till Votsalakia då??

Arne
2006-04-13, 21:41
Nja,, Vi förmenas i farvattnen oss befinna aktuell tid!! Från Naxos avsegla vi runt den 8 Juni med destination Fourni alternativt Patmos!!
Vi hålla kollen framöver. Det finnes ju dagliga förbindelser med Samos från såväl Fourni som Patmos.

Arne

Eva L
2006-04-13, 22:06
Nja,, Vi förmenas i farvattnen oss befinna aktuell tid!! Från Naxos avsegla vi runt den 8 Juni med destination Fourni alternativt Patmos!!
Vi hålla kollen framöver. Det finnes ju dagliga förbindelser med Samos från såväl Fourni som Patmos.

Arne

Ja vi ska ju ses på Fourni då har din kära hustru lovat. För mig blir det en kort visit på Samos, en något längre på Patmos och en mycket längre på Fourni.

Om nu inte något mot all förmodan spräcker alla planer.

Eva

Lotta E
2006-04-14, 07:40
Hej Måddan och Milla!

Vad härligt Ni skall ha det på Samos. Var där förra året vid den tiden!
Det är så fint på Samos. Vi bodde i Votsalakia. Det var helt perfekt.
Och tur med vädret hade vi också. De som var där veckan innan hade dåligt väder.

Lottaflabb_flab

linus
2006-04-16, 20:13
Tja ba! Jag åker också den 4e. Vilket sammanträffande! Syns på samos häl linus!_B-anana