Visa fullständig version : Rhodoshälsningar
Margaretha
2015-11-27, 20:13
Från underbara Rhodos sänder vi en hälsning. Nu är snart vår drygt 3 månader långa resa slut och bara 5 dagar återstår. Vi har ännu riktigt sommarväder här och grekerna pratar om att det är sommar. Fick regn inatt men dagen har åter bjudit på sol och mycket varmt väder. Havet håller 22 grader och det är strandväder fortfarande. Tänkte att vi ska ta ett sista dopp på denna resa på söndag den första advent.
Margaretha
Marianne
2015-11-27, 21:18
Låter fantastiskt!
Ta ett extra dopp før alla oss som ær hemma i kylan.
Det låter alldeles underbart och jag har njutit alla bilder på FB.. Tack för dem!
Lissi
Otroligt! Bada till advent! :eek:
Så härligt att ni har kunnat vara där så länge. Njut av era sista dagar på Rhodos!
/ Anne bye_bye
Kalimera
2015-11-28, 14:19
Vi har ännu riktigt sommarväder här och grekerna pratar om att det är sommar. Fick regn inatt men dagen har åter bjudit på sol och mycket varmt väder. Havet håller 22 grader och det är strandväder fortfarande.Det är otroligt vilket väder det har varit i höst. Oktober är det nya september och november är det nya oktober. Hoppas att charterarrangörerna får upp ögon för Grekland under lågsäsong, för snart kan man åka dit året runt.
Njut av de fina vädret era sista dagar i paradiset. bye_bye
Åh så härligt det låter! Jag ser fram emot att också kunna tillbringa en lite längre period i Grekland i lågsäsong. Men det dröjer nog än ett antal år innan det blir av. Jag kan mycket väl tänka mig att Rhodos är en bra ö att vistas på i så fall.
Njut av era sista dagar i Grekland och tänk på oss här hemma när ni badar i morgon första advent!
Maria
Från underbara Rhodos sänder vi en hälsning. Nu är snart vår drygt 3 månader långa resa slut och bara 5 dagar återstår. Vi har ännu riktigt sommarväder här och grekerna pratar om att det är sommar. Fick regn inatt men dagen har åter bjudit på sol och mycket varmt väder. Havet håller 22 grader och det är strandväder fortfarande. Tänkte att vi ska ta ett sista dopp på denna resa på söndag den första advent.
Margaretha
Hei Margaretha, og takk for sist, veldig trivelig å treffes:)
Fantastisk å kunne være 3 måneder i Hellas, som dere :D
- og nesten like fantastisk med 2 måneder som vi har hatt :D
Og det aller beste er det fantastisk fine været vi har hatt _B-anana
Vi tok og adventsbadet i dag, i "samme" deilige vann 22 gr:)
Kanskje vi sees på onsdag i Athen?bye_bye
Margaretha
2015-11-29, 18:53
Hej Kari!
Ja det var så trevligt att träffa dig o Arne här på Rhodos. Idag den första advent har vi haft ett underbart väder men det blåste lite för mycket på den västra sidan för att vi skulle bada men vi har suttit där i solen och haft det gott. Vi har kort med tid i Athen men jag tror vi kommer ungefär samtidigt så vi kanske ses. Ha fortsatta fina dagar som är kvar
Margaretha
Hej Kari! Ha fortsatta fina dagar som är kvar
Margaretha
Takk:)
- det samme ønsker vi deg og Gert bye_bye
sjöborren
2015-11-30, 15:27
Margareta! Njut av era sista dagar på Rhodos. Och välkomna hem till Sverige.
Sjöborren. bye_bye
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.