Visa fullständig version : Markera bildgåtor som lösta
Kalimera
2015-10-13, 07:47
Från och med idag kan ni själva redigera rubriker i forumet, och kan därmed skriva att en bildgåta är löst, och var bilden är tagen.
Panakakis
2015-10-13, 08:46
Gäller det Frågebilder också :confused:
Kalimera
2015-10-13, 08:51
Gäller det Frågebilder också Yepp, det gäller alla rubriker oavsett ämne. :)
Från och med idag kan ni själva redigera rubriker i forumet, och kan därmed skriva att en bildgåta är löst, och var bilden är tagen.
Exakt hur gör man då, kan man få en kortfattad beskrivning? Lyckades inte då jag försökte skriva in det rätta svaret i rubriken på en bildgåta. / Simetra
Kalimera
2015-11-23, 17:07
Exakt hur gör man då, kan man få en kortfattad beskrivning? Lyckades inte då jag försökte skriva in det rätta svaret i rubriken på en bildgåta. / SimetraVälj ditt första inlägg i tråden, där du har lagt bilden, och klicka sedan på editera, och sedan ändrar du i rubriken, där det står "Bildgåta xxx".
Välj ditt första inlägg i tråden, där du har lagt bilden, och klicka sedan på editera, och sedan ändrar du i rubriken, där det står "Bildgåta xxx".
Tackar, får testa det nån gång igen då :)
Kalimera
2015-11-24, 13:08
Tackar, får testa det nån gång igen dåGör det, det är jätteenkelt. :)
Gör det, det är jätteenkelt. :)
Nja riktigt så enkelt var det nu inte... :confused:
Kan ju bara editera mitt sista inlägg även om jag sedan går upp till mitt första inlägg, fyller i rätt svar i rubriken och sedan sparar ändringen så kommer inte det rätta svaret med som rubik... och då har jag ändå gjort precis som du beskrev :rolleyes:?
Någon annan här (som lagt in en bildgåta) som försökt och lyckats med detta?
Panakakis
2015-11-24, 21:20
Jag håller med. Det är inte jätteenkelt. Jannes förklaring stämmer inte.
Jag håller med. Det är inte jätteenkelt. Jannes förklaring stämmer inte.
Nej just det, "Editera" försvinner efter en viss tid/efter nytt inlägg.
bye_byeAbi
Kalimera
2015-11-25, 07:23
Kan ju bara editera mitt sista inlägg även om jag sedan går upp till mitt första inlägg, fyller i rätt svar i rubriken och sedan sparar ändringen så kommer inte det rätta svaret med som rubik... och då har jag ändå gjort precis som du beskrev?Prova igen, nu ska det bara fungera. :o
Nej. Funkar inte för mig heller fastän jag gjort detta förut?:confused:
Prova igen, nu ska det bara fungera. :o
Tyvärr, inte denna gång heller...
Kalimera
2015-11-26, 14:36
Tyvärr, inte denna gång heller...Men det står Gamla stan i Chania på bilden. :confused:
EDIT: det står bara i inlägget. Skumt. Jag ska kolla vidare.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.