Visa fullständig version : Fynd
Höll på och rotade bland gamla resekataloger och diverse papper och hittade Vings resekatalog från 1983:) Där i mellan låg resebeviset för mig och våra flickors första Greklandsresa:o Blev nästan rörd.
Vi åkte till Kos mellan 1/4-8/4 1983. Bodde på hotell Continental Palace och vi hade halvpension. Resan kostade 6030 kronor:)
Sedan gick det som det gick efter den resan:D Jag och en av flickorna är lika galna fortfarande:)
Skall ta väl vara på dom här sakerna jag hittade:)
Riittabye_bye
Höll på och rotade bland gamla resekataloger
Vi åkte till Kos mellan 1/4-8/4 1983. Bodde på hotell Continental Palace och vi hade halvpension. Resan kostade 6030 kronor:)
Sedan gick det som det gick efter den resan:D Jag och en av flickorna är lika galna fortfarande:)
Riittabye_bye
HIHIHI :D:D !
Detta var ju bara för underbart _B-anana !
Du har BEVIS på när du föll pladask för Grekland :p :p !
Måste meddela övriga hushållet här hemma -
ATT DEN SOM SPAR HON FÅR nostalgi
// Gupp - nostig ibland...........
Höll på och rotade bland gamla resekataloger och diverse papper och hittade Vings resekatalog från 1983:)
En 23 år gammal klenod, inte illa !! Hur gamla kataloger har du ? Har du dem i obruten följd från då fram till nu ? Jag har i alla fall från 2000 och framåt, tänker spara dem trots att de tar plats.
Hasse :cool: Ang_elx
Jag har inte så många kvar. Den här har jag säkert inte slängt bara för att det var första resan:) Fast den hade jag gömt väl och glömt bort:)
Riittabye_bye
martinifk
2006-04-11, 13:57
Vad härligt Riitta!
Våran äldsta är från -99 bara men ändå roligt att titta i och jämföra utbud och priser med dagens:)
Martinifk
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.