handdator

Visa fullständig version : Boende i Phytagorion


Freytag
2006-04-09, 22:00
Vi är en familj med 2 vuxna och 3 barn och vi ska till Samos 24/8 - 7/9. Vi hade tänkt att boka in de första två nätterna i Phytagorion. Är det någon som har tips på ett bra boende för en familj (vi har små barn) och det bör vara ett lägenhetshotell.

Nordlund
2006-06-07, 14:52
Hej !

Jag skulle rekommendera Samos Sun, ligger några km utanför staden. Det är ett bra lägenhets hotell, bra pool för ungarna, jätte bra supermarket bredvid hotellet. Som sagt jätte bra pooler, det finns inte så många hotell på samos med pool, klart man vill bada i havet. Men det kan vara skönt att softa lite vid poolen också. Jag har varit på Samos 2 ggr, tycker on den ön mycket. Lugn fin stämmning, o bland dom billigaste öar vi varit på. Ha så skönt på eran semester, samos är ett kanon ställe tycker min fru o jag.

P.s Tips om ni vill in o äta i phytagorion stad, beställ taxi i receptionen. Dom åker fram o tillbaka ofta där ( och det är billigt ).

MVH Micke

thosjö
2006-06-08, 16:30
Finns många bra boenden i och strax utanför Pythagorion. Ett bra alternativ är också Hydrele Beach som har både lägenheter och hotellrum. Ligger någon kilometer utanför Pythagorion i Potokaki. Bra service och en stadig frukostbuffé som sitter alldeles utmärkt på morgonen. Trevligt poolområde men också stranden rakt över gatan så här är det bara att välja. Ha en skön resa!!