Visa fullständig version : Hälsning från Lesbos
Här har det varit extremt varmt i dag! jag fick avsluta min promenad vid tolvtiden för jag orkade inte med att gå i värmen.....det blev ytterligare en dag vid stranden/poolen. Jag är även bränt mej i dag trots 30 solskyddsfaktor.....men gött har jag det fb_gillasnart ska jag ut och gå lite i gränderna klapp_klapbye_bye
Här har det varit extremt varmt i dag! jag fick avsluta min promenad vid tolvtiden för jag orkade inte med att gå i värmen.....det blev ytterligare en dag vid stranden/poolen. Jag är även bränt mej i dag trots 30 solskyddsfaktor.....men gött har jag det fb_gillasnart ska jag ut och gå lite i gränderna klapp_klapbye_bye
Skönt att höra att du har det gött och se "tummen upp" trots hettan!! _B-anana
Kalimera
2015-08-31, 19:40
men gött har jag det snart ska jag ut och gå lite i grändernaHärligt att du har det bra! Hoppas att värmen ger med sig lite. :)
I dag har vi haft ca.34. Det är gött men det går inte gå ut och vandra som jag vill, så det blev havet hela denna sista dag med....men inte klagar jag _B-anananu är kl.19,30 sitter på verandan och svettas i skuggan, ska snart gå ut och handla det sista till dom stackare som är hemma :eek: flabb_flab
Sen blir det en sista middag vid Olive Oil Restaurant snyft_drop
Jag har varit väldigt kluven om denna ö :eek: först tyckte jag om den...sen tyckte jag inte om den...sen tyckte jag om den lite....nu älskar jag den och vill inte hem snyft_drop konstigt vilka olika känslor man kan få för en ö och hur det kan skifta så ju längre man är där.
Kalimera
2015-09-03, 09:26
Jag har varit väldigt kluven om denna ö :eek: först tyckte jag om den...sen tyckte jag inte om den...sen tyckte jag om den lite....nu älskar jag den och vill inte hem snyft_drop konstigt vilka olika känslor man kan få för en ö och hur det kan skifta så ju längre man är där.Så kan det var för mig för öar som jag sedan bara älskar. Kan inte bestämma mig, och sedan - klick - så är jag fast. :)
I dag har vi haft ca.34. Det är gött men det går inte gå ut och vandra som jag vill, så det blev havet hela denna sista dag med....men inte klagar jag _B-anananu är kl.19,30 sitter på verandan och svettas i skuggan, ska snart gå ut och handla det sista till dom stackare som är hemma :eek: flabb_flab
Sen blir det en sista middag vid Olive Oil Restaurant snyft_drop
Jag har varit väldigt kluven om denna ö :eek: först tyckte jag om den...sen tyckte jag inte om den...sen tyckte jag om den lite....nu älskar jag den och vill inte hem snyft_drop konstigt vilka olika känslor man kan få för en ö och hur det kan skifta så ju längre man är där.
Låter härligt.
Känner också igen det där med att ha kluvna känslor till en början och sedan älska platsen/ön.
Det lustiga är att man, de fakto, åker tillbaks till samma ö (trots att man kanske inte gillade den så mycket förra gången man var där).
Såna gånger måste det vara något särskilt med öa.
För mig hände detta med exempelvis Naxos.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.