Visa fullständig version : Greklandsresan i repris
Kalimera
2015-08-25, 14:27
Ikväll visas den fantastiska dokumentären Greklandsresan på SVT igen. Ni som missade den förra gången får under inga omständigheter missa den idag. Den sänds på SVT 1 kl 21.00 ikväll. Läs mer här (http://www.svt.se/dokumentarfilm/greklandsresan).
Kan rekommenderas. Riktig feelgood-film!
Åh,tack för tipset! Ibland är repriser toppen! klapp_klap
MVH zakka
Ja, hade inte maken deklarerat att han ska se MFF slå Celtic ( tror han) så hade jag sett programmet en gång till...
Lissi
Ja, hade inte maken deklarerat att han ska se MFF slå Celtic ( tror han) så hade jag sett programmet en gång till...
Lissi
Ja, var det inte fantastiskt! klapp_klap
VERKLIGEN!!!!!!fb_gilla
Lissi
Ja, var det inte fantastiskt! klapp_klap
V I S S T var det fantastisk klapp_klapfb_gilla
Selv om vi hadde norsk trener og spillere på begge lag :) - er det KLART vi holdt med MALMØ :D - for en innsats fb_gilla
Åge Hareide er virkelig en suksesstrener :)
- regner med at han har heltestatus i Malmø?
Så det ble fotballkamp her og, ellers skulle jeg g j e r n e sett den inderlige go'e og rørende "Greklandsresan" for tredje gang bye_bye
Smultron
2015-08-26, 12:26
För er som missade den fantastiska filmen så kan de ses på SVT play ända fram till 10 mars 2016!flabb_flab
För er som missade den fantastiska filmen så kan de ses på SVT play ända fram till 10 mars 2016!flabb_flab
Så bra ! Takk, Smultron :)
sjöborren
2015-08-26, 19:51
Vilken underbar dokumentär! Sådana vill vi se fler av ... :D
Väldigt intressant att se, Vilka känslor dom visar när dom ska få åka till Grekland och när dom är där, Underbart att se alla bli så glada!
Kalimera
2015-08-27, 20:00
Åge Hareide er virkelig en suksesstrener - regner med at han har heltestatus i Malmø?Det har han, och mer blir det om Malmö slår Zlatans klubb PSG. :)
Kunde inte låta bli att se om "Greklandsresan" och jag blev lika glad som första gången jag såg den. Helt fantastisk! Vilken tur att det finns människor som Tackis. :)
Såg ni på TV i går kväll, när Tackis fick pris som årets vårdhjälte (http://www.aftonbladet.se/svenskahjaltar/vardhjalten/article21954792.ab). En mycket värdig vinnare! :)
Han planerar redan en ny resa. Undrar var färden går denna gång?
/NW
Så kul! En mer värdig vinnare går inte att finna!
Vilken otroligt fin insats han gjort och gör.
Så kul! En mer värdig vinnare går inte att finna!
Vilken otroligt fin insats han gjort och gör.
Instämmer..fb_gilla
klapp_klap klapp_klap klapp_klap
Mvh zakka
Kalimera
2015-12-20, 14:37
En mycket värdig vinnare!Ja, verkligen! klapp_klap
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.