Visa fullständig version : Nytt album
Jag har lagt upp ett nytt album från senaste Skiathos resan. Mkt god mat och Ouzo samt världens bästa "morfar" Yannis :).
Kika gärna in :).
Fina bilder!!! Man blir lätt hungrig av alla matbilder ! Ni har tillgång till båt?
Lissi
Tack :). För cirka 17-18 år sedan var jag där för första gången på semester och såg den fina typiska Grekiska båten guppa utanför Tsougrias. Vi kom i kontakt med ägaren Yannis och blev goda vänner, så vi åker med honom varje dag :). Han kör inga turister eller så. Han med familj har blivit "vår" familj vilket vi är så glada för. Jag känner mig alltid så lyckligt lottad som får ha det så här :).
Fina bilder, tack för att man fick titta!
/ Anne bye_bye
Tack :).Vi kom i kontakt med ägaren Yannis och blev goda vänner, så vi åker med honom varje dag :). Han kör inga turister eller så. Han med familj har blivit "vår" familj vilket vi är så glada för. Jag känner mig alltid så lyckligt lottad som får ha det så här :).
Precis så fin kontakt som vi har med vår grekiska familj på Tinos.....Det är underbart!
Lissi
Kalimera
2015-08-24, 18:19
Mkt god mat och Ouzo samt världens bästa "morfar" Yannis.Tack för titten! Även jag blev hungrig. :p
Vilken ynnest att känna någon med båt. Jag antar att det ger en extra dimension till resan.
Ja det är sjukt lyxigt att ha "egen båt och kapten", slippa trängas med alla andra :).
Kalimera
2015-08-27, 19:07
Ja det är sjukt lyxigt att ha "egen båt och kapten", slippa trängas med alla andra.Skulle kunna tänka mig en sådan lyx jag också. :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.