handdator

Visa fullständig version : 3500:-


Elisabet
2006-04-08, 11:49
Kallax-Arlanda
Arlanda-Skiathos
Skiathos-Aten
Aten-Arlanda
Arlanda-Kallax

Totalt för två personer.

Jag klagar inte!

Gissa vilken av flighterna som var dyrast!

Hasse
2006-04-08, 11:55
Kallax-Arlanda


Gissa vilken av flighterna som var dyrast!


Jag gissar den där !



Vilket är avresedatumet ?




Hasse :cool:

inkfish
2006-04-08, 12:22
Oj! Jag trodde knappt du kunde ta dig till Stockholm för det priset. Grattis!:)

Elisabet
2006-04-08, 12:51
25 september.

Den billigaste biljetten är i all fall Arlanda-Skiathos. Den kostar 198:- Det finns två sådana kvar, jag kollade alldeles nyss.

ciakoohler
2006-04-08, 13:35
3500 det är ju nästan vad vi betalar för att komma upp till dig i juni.Ängelholm-Arlanda
Arlanda -Kallax och tillbaka igen (2 personer för den oinvigde)


Jättegrattis !!!!!!!

Marianne
2006-04-08, 18:03
Vilket rövarköp!
PRECIS den veckan, sista veckan i september, var jag på Skiathos för några år sen, och det var en PERFEKT vecka på alla sätt! Temperaturen närmre 30 än 20, inte ett enda moln på hela veckan och ingen vind. Vattentemperaturen helt sagolik, varmt och gott. Hoppas du har samma tur!

Elisabet
2006-04-10, 11:10
Det bidde ingen vadslagning om vilken biljett som är dyrast ;)

De flesta tror väl som Hasse att det är den svenska inrikesresan. Så skulle antagligen jag också ha gissat - trots att jag ju VET att det finns billiga inrikesresor om man är ute i god tid..

Faktum är att Skiathos-Aten är den dyraste biljetten! Den kostar 48 euro! Dvs 452 kr pp. (Kanske blir det dessutom något tillägg på den, eftersom den ska skickas från Danmark(eller hur det nu funkar...?) :confused:

Luleå-Arlanda kostar 356:50 per resa (i genomsnitt, det är olika priser på olika avgångar) och är därmed näst billigast! Aten-Arlanda kostar 399:50.

myssa
2006-04-10, 20:34
grattis till ett så bra pris !!
det är så det ska gå till när man ska ut och flyga :) man känner sig så nöjd.
och underbart att det nu går att få så bra priser från och till kallax gör att vi kan vara med och slåss om de billiga greklands flygen från söder.
tidigare hade man otroligt tur om man kom över en biljett runt 1200:- bara för att ta sig ner till arlanda.
myssa....

brandsoldat
2006-04-16, 19:46
Skall med till skiathos och letar billigt fly för boende verkar inte vara några problem. Hur hittar man billigaste resan...
Såg att sterling hade billigt men är det krångligt att ta sig fråna Athen till Skiathos? flyg, buss, båt..... Finns det någonstans på nätet man kan hitta så man kan boka....

Elisabet
2006-04-16, 20:03
Skall med till skiathos och letar billigt fly för boende verkar inte vara några problem. Hur hittar man billigaste resan...
Såg att sterling hade billigt men är det krångligt att ta sig fråna Athen till Skiathos? flyg, buss, båt..... Finns det någonstans på nätet man kan hitta så man kan boka....Kolla Apollos oneway-biljetter. Det fanns en del billiga kvar direkt till Skiathos för en vecka sedan, åtminstone från Sth.

Sterling har biljetter Aten-Ath för 400:- vissa kvällar. Det finns säkert liknande priser till Köpenhamn också om det passar bättre.

Aten-Skiathos kan man antingen flyga eller åka buss+båt (från Agios Konstantinos). Inget av dem verkar krångligt, men flyget är förståss snabbare och dyrare.

Elisabet
2006-04-16, 21:23
Sterling har biljetter Aten-Ath för 400:- vissa kvällar.Ser att tangentfelsnisse varit framme. Aten-Stockholm ska det naturligtvis vara.