handdator

Visa fullständig version : Ett tips till Arne!


Celbe
2006-04-07, 14:36
http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=433054/

Här är en man som gjort slag i saken:D! I Sverige är det kanske
dock bättre att använda Blocket.

Celbe

CarinaN
2006-04-07, 14:43
flabb_flab flabb_flab flabb_flab

Den var bra! Den idén nappar du väl på Arne!klapp_klap

Arne
2006-04-07, 16:36
Nja,,,

Svärmor hava med åren tacklat av och giva mig icke längre harm!!! En numera tämligen så beskedlig och trivsam gammal tant jag omsider lärt mig icke bara acceptera, utan fastmer sätta värde på!!!

Det hända sig alltsom oftast att jag den gamla damen oanmält besöka samt mig medbringa någon god bakelse, en bukett friska rosor, eller till och med en nyinhandlad rykande färsk köttpaj som omväxling till servicehusets tämligen trista diet!!!

"Den som sitt sinnlag icke kunna ändra, är grav i sin egen dumhet"
(J Edgar Allen Poe)

Arne

Ivi
2006-04-07, 17:38
Nja,,,

Svärmor hava med åren tacklat av och giva mig icke längre harm!!! En numera tämligen så beskedlig och trivsam gammal tant jag omsider lärt mig icke bara acceptera, utan fastmer sätta värde på!!!

Det hända sig alltsom oftast att jag den gamla damen oanmält besöka samt mig medbringa någon god bakelse, en bukett friska rosor, eller till och med en nyinhandlad rykande färsk köttpaj som omväxling till servicehusets tämligen trista diet!!!

"Den som sitt sinnlag icke kunna ändra, är grav i sin egen dumhet"
(J Edgar Allen Poe)

Arne

Allvarligt talat...Försoning heter det, Arne! ;) Av detta mår man väldigt bra av. Det KAN faktiskt ta tid. Min mor hade det ganska så tufft med svärmor under halva livet. Har bestämt mig, att min dotter aldrig ska behöva uppleva detsamma :)

Ivi
-som i och för sig har förstått humorpoängen :)

inkfish
2006-04-07, 18:10
Det hända sig alltsom oftast att jag den gamla damen oanmält besöka samt mig medbringa någon god bakelse, en bukett friska rosor, eller till och med en nyinhandlad rykande färsk köttpaj som omväxling till servicehusets tämligen trista diet!!!


Vad var det jag saAng_elx klapp_klap

xenos
2006-04-07, 18:35
Svärmor hava med åren tacklat av och giva mig icke längre harm!!! En numera tämligen så beskedlig och trivsam gammal tant jag omsider lärt mig icke bara acceptera, utan fastmer sätta värde på!!!
Arne


Gott!

Men nu uppstår ett problem. Vad ska nu kunna vara källa till dina bästa skämt. Du har väl inte blivit tråkig, kan jag inte tänka mig, jag ser framåt!

Lefteris
som är mer där än här

anoula
2006-04-07, 18:44
"Den som sitt sinnlag icke kunna ändra, är grav i sin egen dumhet"
(J Edgar Allen Poe)


Vilket fantastiskt citat! "Man är väl inte sämre än att man kan ändra sig" brukar jag säga, men det där var ju så mycket mer elegant!

Ge svärmor en kram från mig ;)

Janérik
2006-04-08, 22:17
Nja,,,

Svärmor hava med åren tacklat av och giva mig icke längre harm!!! En numera tämligen så beskedlig och trivsam gammal tant jag omsider lärt mig icke bara acceptera, utan fastmer sätta värde på!!!

Det hända sig alltsom oftast att jag den gamla damen oanmält besöka samt mig medbringa någon god bakelse, en bukett friska rosor, eller till och med en nyinhandlad rykande färsk köttpaj som omväxling till servicehusets tämligen trista diet!!!

"Den som sitt sinnlag icke kunna ändra, är grav i sin egen dumhet"
(J Edgar Allen Poe)

Arne

Nu är det allvarligt med Arne :eek:
För en dryg vecka sedan gjordes ett inlägg i hans namn kl 23.49 och nu detta, helt klart måste det vara någon som har hackat hans konto här på Kalimera för detta kan inte bara vara små saker som har ändrats med vår käre Arne, det måste vara allvarligare.

Mvh Janérik :rolleyes:

Eva L
2006-04-08, 22:51
.. och Arne lämnade den grekiska festen förra helgen väldigt sent. Efter midnatt om inte minnet sviker mig.

Eva