handdator

Visa fullständig version : Skivaffär


Athina
2006-04-07, 09:06
Nu är det bara några dagar kvar tills vi åker_B-anana Behöver er hjälp.Bästa skivaffären i Athen?

Marianne
2006-04-07, 09:53
Bra priser har: Ihogram, Evripidou 25 (nära saluhallen).
Bra urval, hyfsade priser och centralt läge har: Metropolis, Panepistimiou 54. De har även avdelningar i Pireus och på flygplatsen (både ankomst- och avresehall - störst i avresehallen, INNAN du går in i tullfritt område! och med samma priser som på stan).
Men det finns fler skivaffärer på Panepistimiou och även på en av parallelgatorna men då i andra ändan, dvs. närmre Syntagma - jag tror det var Stadiou, men kan ha varit Akadimias, i alla fall på vänster sida när du kommer från Syntagma.
Det finns många bra affärer, men en del mindre håller högre priser.
Varuhuset Hondos Center har också skivor, i avdelningen på Ermou-gatan har de skivor på första våningen med hyfsade priser.

Trevlig resa!

Riitta
2006-04-07, 12:57
Hondos center har en väldigt trevlig personal också:)
På flygplatsen har man mycket musik och välja på också ifall man har några slantar kvar efter semestern:)
Priserna tyckte jag var bättre i Aten än på öarna.

Riittabye_bye

karinafp
2006-04-07, 14:31
Men det finns fler skivaffärer på Panepistimiou och även på en av parallelgatorna men då i andra ändan, dvs. närmre Syntagma - jag tror det var Stadiou

Jodå, du hittar Virgin Megastore på Stadiou, ganska nära Syntagma. flabb_flab Där har man också spenderat en hel del resekapital...Ang_elx

Athina
2006-04-07, 15:14
Tackar! Jag längtar SÅÅÅÅÅ!!!