handdator

Visa fullständig version : Tips på boende


Lisell
2015-07-27, 10:27
Hej!
Kommer till Milos vid 21.30 idag. Önskar få tips på boende. Är två vuxna och två barn.
Någon som vet en specifik uthyrare i hamnen eller något bokningsbart innan? Tyvärr har vi inte så stor reskassa så det får inte vara för dyrt!

Kalimera
2015-07-27, 16:04
Studios Helios (http://www.milos-island.gr/rooms-apartments/helios/index.html) i Adamas har jag fått rekommenderat av flera personer. Jag har inte bott där, men nästa gång jag åker till Milos är det mitt förstaval. Det ligger precis ovanför hamnen. Priserna vet jag tyvärr inget om.

Susie
2015-07-27, 16:46
Senest jeg var på Milos (5 år siden) boede jeg i et studio ved siden af hotel Iliopetra og med samme ejer. Jeg boede godt der. På samme gade som bageren og ikke langt fra havnen. Jeg betalte 20 EUR. Men som sagt, det er nogle år siden. Datteren stod i havnen.
Jeg håber, I finder et godt sted og ønsker jer god ferie på Milos.

ellada
2015-07-27, 18:25
Håller med Janne Studio Helios är mycket trivsamt bodde där för två år sen gav då 50 euro i en välrutstad studio med fantastisk utsikt rekommenderasbye_bye

Mollybus
2015-07-27, 20:53
Studios Helios (http://www.milos-island.gr/rooms-apartments/helios/index.html) i Adamas har jag fått rekommenderat av flera personer. Jag har inte bott där, men nästa gång jag åker till Milos är det mitt förstaval. Det ligger precis ovanför hamnen. Priserna vet jag tyvärr inget om.

Vi har bott på på Helios två gånger och varit nöjda. Bor gärna där igen. Fina välutrustade lägenheter tom medicinskåp med värktabletter, plåster mm och trevligt värdpar :) Lite störningar från färjorna men inte mer än att man står ut. bye_bye

kari
2015-07-27, 23:39
Vi har og bodd på Helios, i to av deres "personlige" og veldig fine rom:)
Trivelig sted med fin beliggenhet og fin utsikt fb_gilla
- at Theo er fra Amorgos er jo heller ikke noe minus her ;)
Men Heligos har, hadde tidligere i alle fall, mange "återvendare" derfor kanskje ikke så lett å få rom uten å forhåndsbestille?

Lasse F
2015-07-28, 15:12
Hej,
Kan också verkligen rekommendera Studio Helios.
Vi bodde där i juni med underbar utsikt till 50 Euro per natt.
Lasse