handdator

Visa fullständig version : Kunde bara inte motstå...


Netwolf
2015-07-13, 11:28
...att köpa denna fina tröja, när jag nyss gjorde min premiärtur med Express Scopelitis! :)
http://forumbilder.se/EBU2D/scopelitis.jpg

Den är bra mkt större än gamla F/B Scopelitis

/Netwolf

Sunny12
2015-07-13, 12:29
Den var fin!.. :D

Masse
2015-07-13, 13:12
Jättesnygg! En sådan skulle jag gärna vilja ha. Får se till att ta en tur med henne nån gång.

Självklart köpte du väl en till Arne? :D

Masse

Lissi
2015-07-13, 13:24
Den är bra mkt större än gamla F/B Scopelitis

/Netwolf

Tröjan elled båten? Jag mensr man blir ju lätt större i Grekland:D.

Lissi

Netwolf
2015-07-13, 13:35
Självklart köpte du väl en till Arne? :D

Masse flabb_flab

Jag mensr man blir ju lätt större i Grekland:D.

Lissi
flabb_flab

Arne
2015-07-13, 14:03
Just ja, jag har ryktesvis hört talas om denna Scopelitiströja. Den har heltvisst inbyggd flytväst...

Arne

Netwolf
2015-07-13, 14:25
Just ja, jag har ryktesvis hört talas om denna Scopelitiströja. Den har heltvisst inbyggd flytväst...

Arne

flabb_flab

inkfish
2015-07-13, 14:30
...att köpa denna fina tröja, när jag nyss gjorde min premiärtur med Express Scopelitis! :)


fb_gilla

yannis
2015-07-13, 14:35
Just ja, jag har ryktesvis hört talas om denna Scopelitiströja. Den har heltvisst inbyggd flytväst...

Arne

Den 8 september blir det inköp av 2 tröjor. En XL och en XLL klockan 13.30.
Sen blir det tvångsombyte på överkroppen för en person på Skopan på väg till Katapola.
Jag hoppas kunna bildbevisa detta.
Birgitta.

Sunny12
2015-07-13, 14:36
Den 8 september blir det inköp av 2 tröjor. En XL och en XLL klockan 13.30.
Sen blir det tvångsombyte på överkroppen för en person på Skopan på väg till Katapola.
Jag hoppas kunna bildbevisa detta.
Birgitta.

flabb_flab..Det ser jag framemot. .;)

Malina
2015-07-13, 14:54
Ja, de är fina! Jag köpte en till Emilio för några år sedan.En vit - de blå var slut.
Vi ska också åka med Skopelitis den 30.8 från Santorini till Amorgos.Gjorde samma sak förra året och det var en underbar (och billig) resa!

Jag ser oändligt mycket fram emot att se Arne i denna tröja...

inkfish
2015-07-13, 14:54
Den 8 september blir det inköp av 2 tröjor. En XL och en XLL klockan 13.30.
Sen blir det tvångsombyte på överkroppen för en person på Skopan på väg till Katapola.
Jag hoppas kunna bildbevisa detta.
Birgitta.

Naxos Grekland:
Ett mindre passagerarfartyg tillhörande Small Cyclades Lines tvingades på tisdagen återvända till hamn på ön Naxos, efter att våldsamma scener utspelat sig ombord.
Besättningen uppges ha tvingats övermanna en person i bar överkropp som vägrat ta på sig en tröja som hans fru tillhandahållit.
"Det såg riktigt otäckt ut ett tag", säger ett ögonvittne. "Det krävdes fyra matroser för att få kontroll på den ovanligt reslige turisten. Det är sällan man ser så okontrollerad aggression."
Mannen vilar nu ut i arresten på Naxos och det är oklart om han har rättsligt efterspel att vänta. En poliskälla säger till Reuters att det möjligen kan räcka om hustrun lovar att sänka tröjan i hamnbassängen och aldrig någonsin visa den för mannen igen.
(Reuters 2015-09-08)

xxxxx

Masse
2015-07-13, 15:06
Den 8 september blir det inköp av 2 tröjor. En XL och en XLL klockan 13.30.
Sen blir det tvångsombyte på överkroppen för en person på Skopan på väg till Katapola.
Jag hoppas kunna bildbevisa detta.
Birgitta.

Den ser jag också fram emot. Räknar kallt med att Janne då lägger in bilden på Kalimeras startsida! :D

xxxxx
Naxos Grekland:
Ett mindre passagerarfartyg tillhörande Small Cyclades Lines tvingades på tisdagen återvända till hamn på ön Naxos, efter att våldsamma scener utspelat sig ombord.
Besättningen uppges ha tvingats övermanna en person i bar överkropp som vägrat ta på sig en tröja som hans fru tillhandahållit.
"Det såg riktigt otäckt ut ett tag", säger ett ögonvittne. "Det krävdes fyra matroser för att få kontroll på den ovanligt reslige turisten. Det är sällan man ser så okontrollerad aggression."
Mannen vilar nu ut i arresten på Naxos och det är oklart om han har rättsligt efterspel att vänta. En poliskälla säger till Reuters att det möjligen kan räcka om hustrun lovar att sänka tröjan i hamnbassängen och aldrig någonsin visa den för mannen igen.
(Reuters 2015-09-08)
flabb_flab

Masse

Mollybus
2015-07-13, 20:02
Vilken fin tröja! Var kan man köpa den? Min man älskar Skopelitis E och det vore ju en fin present. bye_bye

Netwolf
2015-07-13, 20:05
Vilken fin tröja! Var kan man köpa den? Min man älskar Skopelitis E och det vore ju en fin present. bye_bye

Ombord på båten. 20 €. Som hittat! :)

Inky. Den artikeln blir nog sann! flabb_flab

/NW

laero
2015-07-13, 20:06
Premiärtur ?????
Hur har du kunnat missa Skopan?
:)

Netwolf
2015-07-13, 20:22
Premiärtur ?????
Hur har du kunnat missa Skopan?
:)

Ja, så är det faktiskt. Jag har varit jättemånga ggr i Kykladerna sen 98, men aldrig har scopan passat. Nu åkte jag den två ggr!

/Netwolf

Mollybus
2015-07-14, 09:16
Ombord på båten. 20 €. Som hittat! :)

/NW

Tack. bye_bye Gissade att det var där. Synd att jag missade det i år när vi åkte med Skopelitis. Får bli nästa år. :)

Kalimera
2015-07-14, 09:36
...att köpa denna fina tröja, när jag nyss gjorde min premiärtur med Express Scopelitis!Grattis! :D

Jag var varit nära att köpa en tröja många gånger, men av någon ledning har det aldrig blivit av.

kari
2015-07-14, 10:40
[QUOTE=Netwolf;368640

Inky. Den artikeln blir nog sann! flabb_flab

/NW[/QUOTE]

flabb_flab

ellada
2015-07-14, 12:31
fb_gilla

yannis
2015-07-15, 09:29
flabb_flab

Den blir nog sann. Arne har aldrig tagit på sig en t-shirt i hela sitt liv. Har bara skjortor.
Men när man blir äldre blir man KANSKE (?) vis,så man kan ändra sig,,,,,

Ett mångfald gånger har vi åkt med Skopelitis (trots att det är ett vrak).
Tvingad av mig???
Så här skönt har man det på det gamla vraket.
Hustrun


http://www.kalimera.nu/forums/picture.php?albumid=1698&pictureid=17394

Kalimera
2015-07-15, 09:41
Så här skönt har man det på det gamla vraket.
När vädret är som på bilden är det en ren njutning att åka med Skopan. :)