Visa fullständig version : Bildgåta 4172 - Ormos Isternion på Tinos
Var är vi nu?
http://www.kalimera.nu/forums/picture.php?albumid=1551&pictureid=17388
Helt klart Andros väl?
Lissi
ingen aning, men så vackert! tur man kan kolla på underbara bilder från vackra Grekland när det vräker ner här hemma...vill ditsnyft_drop
/emma
Kreta?
Birgitta.
Nej
Andros?
//
KR
Nej
Egina?
Nej
Helt klart Andros väl?
Lissi
Nej
Naxos
Nej
ingen aning, men så vackert! tur man kan kolla på underbara bilder från vackra Grekland när det vräker ner här hemma...vill ditsnyft_drop
/emma
Ja, visst längtar man! _B-anana
Vi kom hem i tisdags, men längtar redan tillbaka (gjorde det redan när vi landade i Sverige). Grekland är bara helt underbart!
Tinos då? .....:eek:
Lissi - som hellre var där än i regniga Lund där jag är idag...
Tinos då? .....:eek:
Lissi - som hellre var där än i regniga Lund där jag är idag...
Japp, visst är det på underbara Tinos.klapp_klap Frågan är bara var på Tinos?
Det ligger en strand ner till vänster...
Ormos Isternion?......annars Gianaki.
Lissi - som tycker Ormos Isternion är en underbar strand.
Ormos Isternion?......annars Gianaki.
Lissi - som tycker Ormos Isternion är en underbar strand.
Rätt! klapp_klapklapp_klapklapp_klap Grattis!
Jag kan bara hålla med dig, Ormos Isternion är en fantastiskt vacker strand på en lika fantastisk ö_B-anana
Tinos är lite orättvist ansedd som en ö utan fina stränder. Jag håller inte med!
Jag blir gladvarm vid tanken att komma dit 16 dagar till i år. Fast då kanske det blir mer vandringar än bad i okt- nov ;)
Lissi
Jag kan bara hålla med dig, Ormos Isternion är en fantastiskt vacker strand på en lika fantastisk ö_B-anana
Jätte vacker bild. .vart på Tinos hittar man Ormos Isternion?
Missade nog den stranden sist jag var på Tinos!..:)
Tinos är lite orättvist ansedd som en ö utan fina stränder. Jag håller inte med!
Jag blir gladvarm vid tanken att komma dit 16 dagar till i år. Fast då kanske det blir mer vandringar än bad i okt- nov ;)
Lissi
Haha jag älskar att läsa dina kommentarer Lissi. Du är alltid så positiv och pang på rödbetan!
Gladvarm är ett bra ord.
Jätte vacker bild. .vart på Tinos hittar man Ormos Isternion?
Missade nog den stranden sist jag var på Tinos!..:)
När man åker mot Pirgos , efter Kardiani norrut så kör Du förbi Isternion på höger sida. Tv ner går en serpentinväg ner till havet o där ligger Ormos Isternion.
Dit får Du åka nästa gång!
Lissi
Gladvarm är ett bra ord.
Ja visst är det! Synd bara att man inte kan säga det om händelseförloppet i Grekland nu.
Lissi
När man åker mot Pirgos , efter Kardiani norrut så kör Du förbi Isternion på höger sida. Tv ner går en serpentinväg ner till havet o där ligger Ormos Isternion.
Dit får Du åka nästa gång!
Lissi
OK, då vet jag vart det är, tack!.. :)
Tinos har verkligen en hel del fina stränder!
nämen åh var det på Tinos! min färskaste besökta ö... som vi så gärna önskar oss tillbaka till!
/emma
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.