handdator

Visa fullständig version : 2 dagar kvar!


Lissi
2006-04-05, 22:10
Ja, nu åker vi alltså iväg på vårresan till Kreta och Rethymno....Ska bli så skönt! Tidigt på lördag går planet från Kastrup och på påskaftonen kommer vi hem igen. En träff med Git och Calle är planerad och vi ska ha gulashkryddor med till dem som de önskat. Så kanske det blir en liten reseberättelse när vi komit hem...

Lissi och cbriss

Frappe
2006-04-05, 22:22
Ha en härlig resa och njut av varje minut!bye_bye bye_bye


Camilla

Elisabet
2006-04-05, 22:26
Ha en härlig resa och njut av varje minut!Säger detsamma!

Och ta ett dopp för mig med bye_bye

kari
2006-04-05, 23:23
Vi ønsker deg og Claes en vidunderlig uke på Kreta, Lissi :D

Selv har vi tilbrakt ganske mange apriluker på Kreta. så vi vet hvor VAKKERT det er, og hvor mye dere har å glede dere til :D

bye_bye Kari & Arne

Marianne
2006-04-05, 23:46
Som tiden flyger iväg! REDAN bara 2 dagar kvar till ni reser.
Ha en underbar semester och gläd er till all grönska och blomster i alla regnbågens färger på Kreta på den här årstiden! Och allt annat gott på Kreta.
Jag VET att ni kommer att njuta varje minut, Lissi och Claes. Och hälsa så gott till C & G i Rethymnon!

Marianne & Jensbye_bye

Athanasia
2006-04-06, 06:21
Ha en bra vecka nere i Rethymnon!

monica
2006-04-06, 08:53
Välkommen till Grekland Lissi bye_bye

Kan berätta att igår plockade jag in en jättebukett med lila syrener som jag har i flera vasar i rummen. Det luktar ljuvligt i hela huset.
Igår var det varmt ca 24 grader i Aten.

Idag är det ännu lite molnigt på morgonen och det känns kallare i luften.
Men det ändrar sig säkert tills du kommer ner.

Ha en skön vecka på Kreta

Monica

Ivi
2006-04-06, 17:43
Har kollat temperaturerna på Kreta de senaste dagarna och det verkar lovande! Kanske blir det så att även jag doppar tårna i havet om så där 10 dagar, även om jag TROR att badet får vara ;)

Känns lite overkligt att komma ner till sommaren, när vi just nu vandrar i snöslasket här i Luleå. Barnen i skolan hade snöbollskrig och byggde maffiga snögubbar under rasterna i dag :D

Hoppas att ni, Lissi och Clas, hinner med en liten lägesrapport under resan, så att vi kan längta ännu mer... Ha det så bra! bye_bye

Ivi
-som räknar dagarna nu...

Lindiz
2006-04-06, 19:07
ÅH så härligt.. ha det toppenskönt!:)

yannis
2006-04-06, 19:43
Ha en skön och grön vecka på Kreta, Lissi och Clas!
Hälsa Calle och Git!
Om 51 dagar är också vi där, medförande rabarberplant till paret.
Sedan väntar en månads ölufferi för oss!
Birgitta
samt Arne

Riitta
2006-04-06, 19:43
Njut av alla vackra blommorna,härliga dofterna,goda maten och värmen:)


Riittabye_bye

Zanét
2006-04-06, 19:50
Önskar både dig och Claes en riktigt skön och avkopplande semester :D

//Zanét bye_bye

Nora
2006-04-06, 20:28
Ha en deilig uke! Nyt hvert sekund, borte fra dette triste været.. Og kanskje våren virkelig har kommet for alvor når dere kommer hjem igjen!:)
Hilsen Margrethebye_bye

Lissi
2006-04-06, 20:43
Tack alla!
Nu har vi packat väskan och i morgon kväll efter jobbet och spinningen och maten kan vi bara slappa, dricka ouzo och veta att 6.31 på lördag morgon sitter vi på tåget från Gunnesbo till Kastrup!
Visst ska vi försöka skicka en lägesrapport från Rethymno,annars kommer ett litet resebrev så småningom.

Lissi och Claesbye_bye :cool: :cool:

Kalimera
2006-04-07, 13:11
Trevlig resa! Njut åt oss alla! :D

Och tack för du vet vad! klapp_klap

Lissi
2006-04-07, 14:31
..och nu är det bara resten av EN dag kvar! Solen skiner över Lund och jag har varit ute och cyklat!:cool:
Så bra Janne att det kom fram....Också en njutning!:D

Lissi - som har en lista med CD och DVD att inhandla!