handdator

Visa fullständig version : Varmt i Trikala


yvonne
2006-04-05, 16:23
En halsning fran Trikala, har ar varmt och skontflabb_flab

Yvonne

inkfish
2006-04-05, 19:04
Det var precis sånt man inte ville höra:mad:

;)

guppel
2006-04-05, 20:52
snyft_drop
Som man längtar efter sol å vår :D :D
Då menar jag rent faktiskt å inge lurt...;)
Va' kul att ni har det så himla bra därnere - det betyder ju bara att det lilla hoppet om sol å vår ökar här uppe _B-anana
MEN ÄN SÅ LÄNGE ÄR VI SÅ AVUNDSJUKA SÅ VI BLIR __D

//Guppbye_bye

yvonne
2006-07-23, 11:22
Ytterligare en hälsning efter mycket om och men, har nu äntligen kopplat in mig på internet. här är allt bara bra, solen skiner och värmen börjar äntligen komma tillbaka efter en blåsig och regnig period, arbetet med nya uteplatsen med grill, ugn och fiskrök är nu klar. Nu återstår bad och vila och en massa byfester att se fram emot.

kramar till er alla från Nea Pefki
Yvonne

bon
2006-07-23, 13:14
massa byfester att se fram emot

Har min inbjudan försvunnit på posten??? snyft_dropflabb_flab

Du verkar ha himla skönt i Trikala, antar att det dröjer innan du trampar svensk jord igen. Kul att du nu är inkopplad på nätet, betyder det att vi får höra ifrån dig oftare nu? Gossen och jag åker till Parga imorgon bitti för en vecka och då är vi "urkopplade".

Kram från Birgitta
några timmar kvar till Parga

yvonne
2006-07-24, 21:35
=bon]Har min inbjudan försvunnit på posten??? snyft_dropflabb_flab

Du verkar ha himla skönt i Trikala, antar att det dröjer innan du trampar svensk jord igen. Kul att du nu är inkopplad på nätet, betyder det att vi får höra ifrån dig oftare nu? Gossen och jag åker till Parga imorgon bitti för en vecka och då är vi "urkopplade".

Kram från Birgitta
några timmar kvar till Parga[/quote]

Ja nog lär det dröj innan jag trampar svensk jord igen, kanske någon gång i november-december.Ha det så skönt i Parga.

Yvonne