Visa fullständig version : Bildgåta 4076 - Chalki
Var kan detta vara då?
http://imgi.se/image.php?di=98FF
Smultron
2015-04-21, 13:16
Jag ser ingenting:confused:
Jag ser åsnorna.. :D...men vart det är.. hmmm...ja det kan ju vara vart som helst... Kreta kanske?..
Sevasti & Eleni
2015-04-21, 16:09
Rhodos :):)
Smultron
2015-04-21, 16:17
Sikinos?:)
Charleston
2015-04-21, 16:18
Lesbos?
Försöker med Leros?
/ Anne :)
Det ser så harmoniskt ut så jag chansar på Tilos (även om jag inte sett flera åsnor tillsammans där någon gång).
//eson
Inga rätt denna gång heller :)
Kanske det inte lönar sig att vara konsekvent och fortsätta med Dodekanesarna, men gissar denna gång på Symi? :D
På Amorgos finns det mycket åsnor, så det får bli mitt svar!.. :)
Kanske det inte lönar sig att vara konsekvent och fortsätta med Dodekanesarna, men gissar denna gång på Symi? :D
Kanske, kanske inte. Men Symi är iaf fel
På Amorgos finns det mycket åsnor, så det får bli mitt svar!.. :)
Ja, det finns det, men det är inte där
/Netwolf
Det e r vel ikke HYDRA..., igjen ;)
flabb_flabflabb_flab
Birgitta
Nej, det är det inte. Har aldrig vart där faktiskt. Sen är väl Hydra bilfritt? På min bild ser man en lastbil, men ön kanske inte alltid förknippas med lastbilstrafik ;)
/Netwolf
Till höger om lastbilen ser det ut som en telefonkiosk. Men för mig tycks det som att många öar har plockat bort telefonkioskerna. Någon bortglömd ö?
Birgitta.
Nej, det är det inte. Har aldrig vart där faktiskt. Sen är väl Hydra bilfritt? På min bild ser man en lastbil, men ön kanske inte alltid förknippas med lastbilstrafik ;)
/Netwolf
Anbefaler deg virkelig et besøk på vakre Hydra fb_gilla
- vi var der senest for 5 dager siden:D
At det ikke finnes biler der er nok en "myte", hvis du vil se 6 av dem, så la jeg inn et bilde i Charleston's gåte nylig :)
Men privatbiler og " Tohjulinger" er det ikke lov å ha der:)
Agathonissi?
/ Anne :) Nope
Till höger om lastbilen ser det ut som en telefonkiosk. Men för mig tycks det som att många öar har plockat bort telefonkioskerna. Någon bortglömd ö?
Birgitta.
Ja, det är en telefoniautomat. Om ön är bortglömd vet jag inte. Jag kommer då ALDRIG glömma den :)
At det ikke finnes biler der er nok en "myte",
Ok, får väl upptäcka på plats nån gång :)
/Netwolf
Chalki?
Bingo! Visst är det Chalki!!! klapp_klapklapp_klapklapp_klapklapp_klap Bravo Sunny!!
/Netwolf
Bingo! Visst är det Chalki!!! klapp_klapklapp_klapklapp_klapklapp_klap Bravo Sunny!!
/Netwolf
:eek:..What..en vild chansning bara.. Kul.. _B-anana_B-anana:D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.