handdator

Visa fullständig version : Ännu en tur med morsan


johan
2006-04-01, 20:11
Då åker morsan och jag igen vid midsommartid till Platanias. Hon blir 4 veckor och jag två. Det räcker mer än väl. Nu har jag äntligen fått svar på varför morsan orkade "sitta uppe" på kvällarna långt bättre än jag....Jag har fått diabetes. Alltså var det därför 60 åringen brädade 29 taggarn!
nåväl...det ska bli skojigt och hoppas inte det är någon i år som tror att morsan och jag sällskapade. Somliga undrade hur haggan fått en så ung pojkvän. Tur att de på hotellet kunde intyga sakernas förhållande. Det är visst en risk med att åka på tumis med morsan!

Peter
2006-04-01, 20:32
Nu har jag äntligen fått svar på varför morsan orkade "sitta uppe" på kvällarna långt bättre än jag....Jag har fått diabetes.

Det var ju ett skit! Men det finns ju bra mediciner för att hålla diabetes under kontroll numera. Och jag läste om något ny dundermedicin som är på väg...


Alltså var det därför 60 åringen brädade 29 taggarn!

Klenis! :D ;)


Somliga undrade hur haggan fått en så ung pojkvän.

Jag förstår att du och din mor har ett mycket gott förhållande eftersom du vågar kalla henne för hagga... :mad: flabb_flab Och jag tycker det är läckert att du åker på semester med din mor! Sen får väl omgivningen tro och tycka vad de vill...! :eek: Ang_elx __D



Det är visst en risk med att åka på tumis med morsan!

Med tanke på Grekers familjesammanhållning tror jag de både respekterar och beundrar dig, när de väl förstått hur det hänger ihop. klapp_klap

Ha en skön semester och sköt om din diabetes...

Peter

guppel
2006-04-02, 00:38
Då åker morsan och jag igen vid midsommartid till Platanias. Hon blir 4 veckor och jag två. Det räcker mer än väl. Nu har jag äntligen fått svar på varför morsan orkade "sitta uppe" på kvällarna långt bättre än jag....Jag har fått diabetes. Det är visst en risk med att åka på tumis med morsan!

Grabben . .... . ta till vara att du bara är grabb !:)
Diabetesen har du jättegoda förutsättningar att få till en fungerande livsstil med, det blir inga problem !;)

Och fortsätt åka med morsan, så länge du har en så'n kvar.
Kärringarna är UNDERSKATTADE :D !

// Gupp, som hade det riktigt roligt med Morsan (min) när det begav sigbye_bye

johan
2006-04-02, 20:56
Ja vi har det ganska bra morsan och jag. Jag bor ju i Finland och morsan i Sverige så vi träffas sällan!
Jag har förstått att en diabetiker måste leva ett sunt liv som egentligen alla borde leva. Jag ska verkligen försöka njuta på Kreta i sommar, dock utan de härliga strand-ölen!

Tack för era fina svar! Det värmer!Ang_elx

Johan

myssa
2006-04-02, 22:46
ska du möjligen bo hos janis och litza på kydonia eller???
åk du med din mor och strunta i vad folk tycker, det kan vara kul att låta dom spekulera lite.
jag tror nog att ni båda har ett stort utbyte av varandra.
önskar jag kunde resa med min mor men nu är hon alltför sjuk för att orka någonstans.
ha det så fint i platanias....
myssa...

johan
2006-04-03, 18:27
nej det blir lola´s igen. mycket trevligt ställe! Oj..måste skicka påskkort till dem...

woldli
2006-04-05, 17:52
Lola er virkelig koselig, har bodd der tre ganger og blitt så godt tatt i mot. flabb_flab