Visa fullständig version : Veckans bild
Varför får jag bara upp förra "veckans strand" och "veckans bild" när jag klickar på bilderna? Jag får alltså upp bilderna från Agistri fast de ska vara från Kreta denna vecka. Det har aldrig hänt förut.:confused:
Katitzi:)
Kalimera
2015-04-15, 07:07
Varför får jag bara upp förra "veckans strand" och "veckans bild" när jag klickar på bilderna? Jag får alltså upp bilderna från Agistri fast de ska vara från Kreta denna vecka.Det är fixat nu. Tack för din uppmärksamhet. klapp_klap
Smultron
2015-04-15, 09:16
Jag får fortfarande bara upp bilder från Agistri:confused:
Kalimera
2015-04-15, 09:23
Jag får fortfarande bara upp bilder från Agistri:confused:Uppdatera sidan så syns de.
Smultron
2015-04-15, 10:01
På kalimera.nu kommer de rätta bilderna upp men inte på kalimera.se :confused:
Kalimera
2015-04-15, 10:10
På kalimera.nu kommer de rätta bilderna upp men inte på kalimera.se :confused:Jag använder bara kalimera.se och där ser jag bilderna. Skumt.
På kalimera.nu kommer de rätta bilderna upp men inte på kalimera.se :confused:
Jag använder kalimera.nu, och får också upp förra veckans bilder. Det var så igår kväll, och är det fortfarande snyft_drop.
bye_byeAbi
Kalimera
2015-04-15, 15:13
Jag använder kalimera.nu, och får också upp förra veckans bilder. Det var så igår kväll, och är det fortfarandeDe gamla bilderna sitter kvar i webbläsarens minne. Högerklicka på sidan, och välj "hämta ram" igen, så bör det ordna sig.
De gamla bilderna sitter kvar i webbläsarens minne. Högerklicka på sidan, och välj "hämta ram" igen, så bör det ordna sig.
Tack för tipset!
Men jag har redan löst det genom att använda kalimera.se i stället. Anledningen till att jag inte gjorde det tidigare var att min inloggning inte låg kvar när jag startade upp datorn, men nu gjorde den det, av en eller annan anledning, helt plötsligt Ang_elx.
Får se hur det går i fortsättningen.
bye_byeAbi
Smultron
2015-04-15, 15:56
De gamla bilderna sitter kvar i webbläsarens minne. Högerklicka på sidan, och välj "hämta ram" igen, så bör det ordna sig.
Nu funkar det för mig också!_B-anana
Kalimera
2015-04-15, 17:30
Men jag har redan löst det genom att använda kalimera.se i stället.
Nu funkar det för mig också!
Bra, ett problem mindre i världen. :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.