handdator

Visa fullständig version : Flygstrejk i Frankrike gör...


Zanét
2006-04-01, 01:16
att planen från Spanien blivit rejält försenade. Ingen information på Kastrup förutom när sambon gått och frågat vid någon disk. Planet skulle nu istället för 22.15 landa kl 01.05 men detta är framflyttat ytterligare till 01.25. Ingen info på Kastrups sajt heller :o Lär alltså dröja innan bonussonen kommer hit, blir med andra ord sen natt :(

//Zanét bye_bye

myssa
2006-04-02, 22:40
det är lite illavarslande med oroligheterna i frankrike. tråkigt att vänta och inte veta när planet kommer men den som väntar på nåt gott.....
och jag själv ska till paris under påsk och önskar och hoppas att allt lugnar ner sig så man kan njuta av ett härligt vårvarmt paris.
myssa.....

ramses
2006-04-03, 08:03
Vi ska också åka till Paris över påsk, 15-19/4. Man börjar ju känna att det är bra om det kan lösa sig i Frankrike. Personligen förstår jag grunden för protesterna och demonstrationerna, men det verkar ju också som att det finns de som bara bråkar för att tillfälle finns. vi får hoppas att vi får en skön påsk i Paris, Myssa.

myssa
2006-04-03, 18:13
kul ramses
att du också ska dit, vi är där 13-17 april.
jag förstår också grunderna till demonstrationerna men man hoppas att dom når en lösning så båda parterna blir nöjda.
och självklart ska vi få en härlig vistelse :) ni med
myssa....