Visa fullständig version : Bildgåta 4061 - Hällristning i Asfontilitis på Amorgos
Kalimera
2015-04-09, 19:53
Var är vi nu?
http://www.kalimera.se/bilder/bilder/grekland_329.jpg
Mollybus
2015-04-09, 20:09
Jag vet :D men låter någon annan också få gissa bye_bye
Kalimera
2015-04-09, 20:16
Jag vet men låter någon annan också få gissaDet var ädelt av dig. :D
Mollybus
2015-04-09, 20:52
Det var ädelt av dig. :D
flabb_flab
På Amorgos mellan Chora och Aegali.Vi missade dessa "hällristningar" på vår vandring för några år sen...
Missade också dessa "hällristningar "då jag ej gått hela sträckan mellan Chora och Egiali.. så jag instämmer med Malina att det är på AMORGOS!.. :D
Mollybus
2015-04-09, 22:00
Jag har inte heller sett dom mer än i en bok som jag fick låna av "Eleni" på Eleni rooms i Katapola. Det var en fantastisk bok med många vackra bilder från Amorgos. Bl a den med hällristingen. :)
Kalimera
2015-04-10, 13:13
Asfontilitis byn!Rätt! Grattis! klapp_klap
På Amorgos mellan Chora och Aegali. Vi missade dessa "hällristningar" på vår vandring för några år sen...Rätt! Grattis! klapp_klap
Missade också dessa "hällristningar "då jag ej gått hela sträckan mellan Chora och Egiali.. så jag instämmer med Malina att det är på AMORGOS!.. :DRätt! Grattis! klapp_klap
Jag har inte heller sett dom mer än i en bok som jag fick låna av "Eleni" på Eleni rooms i Katapola. Det var en fantastisk bok med många vackra bilder från Amorgos. Bl a den med hällristingen. :)Rätt! Grattis! klapp_klap
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.