Visa fullständig version : Frågebild 832 - Feskekörkan i Göteborg
Här kommer en jättelätt frågebild... var håller dessa figurer till?
http://i1321.photobucket.com/albums/u553/Simetra7/267_zpsnyqu0qzt.jpg
Simetra :)
Inte en aning. Västervik?
Inte en aning. Västervik?
Nej, där håller de inte till :)
Charleston
2015-03-31, 15:12
Rensar fesk, de gör man la här? Dvs i Götlaborg?
Mollybus
2015-03-31, 18:30
Waxholm kanske?
Waxholm kanske?
Nej, du är på fel kust :)
Rensar fesk, de gör man la här? Dvs i Götlaborg?
Alldeles rätt så långt! klapp_klap Men jag söker en plats :rolleyes:
Hit behöver du inte vara religiös för att gå men det är en fördel om du är fisk- och skaldjursfrälst... :D
Det är vid feskekörkan, Rosenlundsgatan, Gbg..där var jag och käkade i våras.. :p
Det är vid feskekörkan, Rosenlundsgatan, Gbg..där var jag och käkade i våras.. :p
Var det den himla bra ledtråden som ledde dig till rätt ställe, tro ;) för visst är det här, utanför FESKEKÔRKA fiskegubbarna håller till.
http://i1321.photobucket.com/albums/u553/Simetra7/267b_zpstdbxljwd.jpg
Grattis klapp_klapklapp_klapklapp_klap
Var det den himla bra ledtråden som ledde dig till rätt ställe, tro ;)
Grattis klapp_klapklapp_klapklapp_klap
Nja, vet ju inte hur gamla statyerna är MEN jag har ju växt upp i Göteborg, så i FESKEKÖRKAN har jag varit måååånga gånger!.. :D
Nja, vet ju inte hur gamla statyerna är MEN jag har ju växt upp i Göteborg, så i FESKEKÖRKAN har jag varit måååånga gånger!.. :D
Nä, jag kan inte heller minnas att de alltid stått där så jag var tvungen att googla... de är från 2004 så de har bara 11 år på nacken! bye_bye
Nä, jag kan inte heller minnas att de alltid stått där så jag var tvungen att googla... de är från 2004 så de har bara 11 år på nacken! bye_bye
OK, hade en känsla av att de inte var så värst gamla!.. bye_bye
Nu skäms jag.. Borde jag tatt!
MickeKöping
2015-04-01, 22:39
Riktigt fina statyer fb_gilla
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.