handdator

Visa fullständig version : Tilos och boende

Maddit
2015-02-15, 20:48
Hej på er kära Kalimeravänner:)

Jag har läst på en massa nu om Tilos och är väldigt lockad av att boka snart.... (får ju inte försvinna framför näsan..:eek: )
Men frågan är jag tycker Anna studios verkar kanon. Bokar såfall via Ving. Men skulle ju väldigt gärna som så många andra (självklart) ha lägenhet med stor balkong. Vad kan man göra? Skriva dit? eller va tror ni? Några lägenheter har ju stoooor balkong och några väldigt liten....
Tips någon? Eller ngt annat boende för en vettig peng..
Gokväll kära vänner _B-anana
Kramsi vänner

inkfish
2015-02-15, 21:31
På en våning har studiorna jättebalkonger, på övriga normalstora.

De stora är naturligtvis jättefina, men har en nackdel (tycker jag): det är full insyn ovanifrån. De som bor ovanpå ser rakt ner på vad folk gör på de stora balkongerna. Har man inga problem med det är det naturligtvis jättehärligt med så stort utrymme.

Man kan maila Mike med önskemål, så löser han det om han kan.

Maddit
2015-02-15, 21:48
Tack för ditt svar😀 inkfish
Så är det ju oxå! Har du erfarenhet från ngt mer boende på Tilos? Tycker apollos hotell är för dyra..flabb_flab

inkfish
2015-02-15, 21:55
Jag har två favoritställen, Annas studios och Irinoula hotel (det sistnämnda finns inte på charter).

Men samtidigt skulle jag säga att typ alla ställen i Livadia är bra. Utbudet har faktiskt ovanligt hög kvalité, tycker jag nog. Välj och vraka :D

Maddit
2015-02-15, 21:57
_B-anana
Tack!

inkfish
2015-02-15, 22:01
Fråga här om du fastnar för ytterligare något ställe, här är många som känner till Tilos väl :)

Sunny12
2015-02-16, 09:27
Kan rekommendera Marina studios..står att läsa om i tråden "Annas studios - Marinas studios"..där har jag lagt ut lite bilder på hotellet, utsikten och balkongen.

Lycka till, Tilos är en liten pärla!.. bye_bye