Visa fullständig version : Sea Star
Det går rykten på nätet att Sea Star inte kommer tillbaka i trafik utan att rutten läggs ner. Är det nån som hört nåt?
Hon som frågar på fb har släkt på Tilos så gissningsvis är hon välunderrättad. Men jag tippar att det blir som vanligt: vi har väldigt svårt att få veta vad som är sant när det gäller Sea star. Det är synd, naturligtvis är det många på Tilos som vet, men frågar man om Sea star brukar de sällan svara förrän hon är på väg mot Tilos hamn.
Stenkowich
2015-02-23, 07:31
Ser på Marinerade Traffic att Sea Star nu flyttats från Pireus till Rhodos. Kanske ett gott tecken?
Stenkowich
2015-02-23, 07:32
"Marine Traffic" skall det vara.
Ser på Marinerade Traffic att Sea Star nu flyttats från Pireus till Rhodos. Kanske ett gott tecken?
Sea Star har legat i hamn i Rhodos hela vintern.
Ann-Kristin
Stenkowich
2015-02-23, 20:23
Jag har på Marine Traffic sett att Sea Star legat i Pireus sedan november fram tills förra veckan.
Man hoppas ju alltid, när man ser tecken på att något är på gång!
...men verkligheten kanske är annorlunda.
Jag har på Marine Traffic sett att Sea Star legat i Pireus sedan november fram tills förra veckan.
Man hoppas ju alltid, när man ser tecken på att något är på gång!
...men verkligheten kanske är annorlunda.
Ja, det måste vara fel, tyvärr...
Jag var på Rhodos december-januari, och då låg hon vid kaj. Och hon har inte varit i Pireus varken före eller efter. Men naturligtvis får vi hoppas att hon kommer igång inför sommarsäsongen! :)
Ann-Kristin
Det får man ju verkligen hoppas.. har nu bokat via VING men vill ju gärna komma ut till Tilos.. ;)flabb_flab
Det får man ju verkligen hoppas.. har nu bokat via VING men vill ju gärna komma ut till Tilos.. ;)flabb_flabGår inte Sea Star finns det andra båtar. Du behöver inte vara orolig, du kommer till Tilos Maddit! :)
Ann-Kristin
Tack Ann-Kristin😉 skönt😃 då oroar jag mig inte. Ska bli så fantastiskt att få komma till Tilos. Har du några tips om nåt bra/fint så ta jag mycket tacksamt emot det. klapp_klap
Tack bye_bye
Madde
Min gissning är att någon annan tagit över innan nästa säsong. Tror inte Sea Star går att få stabilt i trafik ett år till.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.