Visa fullständig version : Bildgåta 3872 - Kyrkan i Tholaria på Amorgos
Var finns denna kyrka?
http://www.kalimera.nu/forums/picture.php?albumid=1278&pictureid=15572
Kan det vara den nya kyrkan i Naxos stad?
Chora på Amorgos. :)
//Paittas
Tholaria på Amorgos skall det vara. :o
Mollybus
2014-12-05, 06:51
Håller med. bye_bye
giottoni
2014-12-05, 08:30
INGEN BILD! Är det bara jag som aldrig kan se Sunnys bilder förrän jag loggar in?
Tror också det är den vackra kyrkan uppe i Tholaria
//majibye_bye
Kan det vara den nya kyrkan i Naxos stad?
Nej!
Tilos?
Nej.
Chora på Amorgos. :)
//Paittas
Nej.
Tholaria?
klapp_klapklapp_klap...du var snabb där, klart det är kyrkan i Tholaria på Amorgos!.. :)
Håller med. bye_bye
Tror också det är den vackra kyrkan uppe i Tholaria
//majibye_bye
Helt rätt allihopa, den var nog lätt för Er som varit där förstås!.. Grattis!..klapp_klap
Här kommer kyrkan igen och den trevliga tavernan SANTOURAKI, där jag suttit så många gånger...
http://www.kalimera.nu/forums/picture.php?albumid=1278&pictureid=15576
INGEN BILD! Är det bara jag som aldrig kan se Sunnys bilder förrän jag loggar in?
Tror att det finns fler som inte kan se bilderna, t.o.m jag när jag gick in på min jobbdator kunde jag inte se bilden varken inloggad eller inte!.. :eek:
Hemma använder jag google chrome som webläsare på min android och surfplatta när jag lägger in bilderna och då syns dom.
Förstår inte vad det är för fel..:confused:..
Det är nog en förutsättning att vara inloggad för att kunna se bilderna. De är ju kopplade till Sunnys album på hennes profil.
Monica C
2014-12-05, 13:42
Inloggad eller ej spelar ingen roll,ibland så kan jag inte heller se Sunnys bilder.Igår kunde jag inte se bilden men idag funkade det,det är väl konstigt.
Monica:)
Inloggad eller ej spelar ingen roll,ibland så kan jag inte heller se Sunnys bilder.Igår kunde jag inte se bilden men idag funkade det,det är väl konstigt.
Mystiken fortsätter.. den gåtan blir nog ALDRIG löst!!..:cool:
Monica C
2014-12-05, 20:02
:Mystiken fortsätter.. den gåtan blir nog ALDRIG löst!!..:cool:
:D teknikens underverk:D
:
:D teknikens underverk:D
:D..eller hur!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.